#8. Promiscuitate

A avea multe intalniri sexuale fara sens este o modalitate de a ignora ceea ce se intampla in viata ta. Atata timp cat faci sex cu cineva, te poti pierde intr-o activitate fizica care nu necesita sa te gandesti la situatia ta actuala.

#9. Nu mai mananci sau mananci excesiv

Gandurile referitoare la mancarea pe care o consumi pot fi un mod bun de a te concentra la ceea ce este altfel incontrolabil in viata ta. Indiferent daca intentionezi sa mananci excesiv sau sa nu mananci deloc, aceasta este o modalitate buna de a te concentra asupra problemelor.

#10. Mancatul emotional

Uneori se intampla sa mananci cand te afli intr-o stare emotionala sau stresanta, deoarece mancarea poate oferi confort si usurare problemelor tale, dar atunci cand devine  un obicei, esti supus riscului de obezitate, diabet sau atac de cord.

Cai pozitive de a face fata

Daca recunosti ca ai adoptat oricare din mecanismele de coping de mai sus, exista modalitati de a opri si de a te concentra pe coping intr-un mod mai pozitiv.

Printre mecanismele pozitive de coping se numara urmatoarele:

Confruntarea temerilor

Exercitii cu moderatie

Ramanerea in situatiile inspaimantatoare

Mancatul sanatos

Canalizarea energiei negative intr-un hobby productiv, cum ar fi coacerea

Este important sa-ti amintesti ca mecanismele negative de coping ar putea oferi o usurare instantanee, dar pe termen lung pot fi daunatoare.

Sursa

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.