Acasă Stirile zilei Bani XO, noul pariu al cofondatorului grupului Superbet. „Noua aplicatie de dating va...

XO, noul pariu al cofondatorului grupului Superbet. „Noua aplicatie de dating va fi un hit in randul tinerilor”

Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai importante stiri

Fondul de investitii romanesc DMoonshot, al omului de afaceri Sacha Dragic, a anuntat o investitie de 300.000 de dolari pentru finantarea unui start-up american de tehnologie axat pe datingul online. Alaturi de acesta, in start-up a mai decis sa investeasca Pierre Omidyar, fondatorul eBay, scrie businessmagazin.

„Am decis sa investesc in XO pe de o parte pentru ca ma atrag afacerile cu potential disruptiv, care aduc ceva cu adevarat nou pe segmentul lor. in plus, stefan Dragic, baiatul meu, care are 21 de ani si este si el implicat in DMoonshot, m-a asigurat ca noua aplicatie va fi un hit in randul tinerilor de varsta lui”, a declarat Sacha Dragic, cofondatorul si actionarul principal al grupului Superbet, in informatiile trimise Business MAGAZIN referitoare la cel mai recent pariu al sau.

El investeste, prin intermediul fondului de investitii cu capital de risc (VC) DMoonshot, 300.000 de euro in aplicatia de dating si jocuri XO. Printre numele care au pariat alaturi de el pe noua aplicatie se numara si fondul american UP2398, lansat de Pierre Omidyar, fondatorul eBay.

XO este creatia a trei antreprenori americani – Andy Ross, Danielle Fankhauser si Nicholas Reville, care au acumulat anterior experienta in crearea si lansarea de jocuri pentru telefon.

Lansata in versiune beta in noiembrie 2019, la Toronto si oficial luna aceasta in toata lumea, aplicatia isi propune o abordare noua – cea a jocurilor pe telefon, doi dintre fondatori fiind de altfel creatori de astfel de jocuri.

Aplicatia permite realizarea unor activitati online intre utilizatori, cum ar fi: desenul realizat de un utilizator si denumirea acestuia de un altul. XO isi propune astfel sa ofere o solutie asupra conversatiilor de tatonare prin care incerci sa convingi pe celalalt ca merita o intalnire in viata reala, potrivit declaratiilor celor care au folosit aplicatii de genul acesta anterior.

in ceea ce priveste algoritmii care stabilesc compatibilitatile, creatorii spun ca au fost conceputi pentru a asigura maxima incluziune si vizibilitate pentru toate orientarile sexuale si categoriile de utilizatori. „Ideea de a crea XO ne-a venit cand Nicholas si Andy au lansat un joc care, in mod special, a reusit sa antreneze foarta multa conversatie in jurul lui”, povesteste Dani Fankhauser. Or, in cazul aplicatiilor de dating, mai toti utilizatorii deplang tocmai faptul ca cel mai greu este sa pornesti o discutie cu cineva complet necunoscut si apoi sa convertesti conversatia digitala intr-o intalnire fata in fata. Drept urmare, cei doi s-au gandit sa imbine jocul cu datingul.

Cei care au lansat aplicatia au colaborat cu fondatorul eBay si in 2018, cand au reusit sa atraga o finantare similara ca in cazul XO, in valoare de 1,2 milioane de dolari, intr-o runda de investitii condusa de acelasi fond UP2398 al lui Pierre Omidyar.

La nivel mondial, numarul celor care folosesc aplicatiile de dating va depasi anul acesta 300 de milioane, iar 75% dintre ei au sub 30 de ani, 90% sub 40 de ani, indica cercetarile care evalueaza piata aplicatiilor de dating la peste 4 miliarde de dolari, potrivit studiilor citate de reprezentantii companiei.

Citeste mai mult pe businessmagazin