Volumul vânzărilor Heineken în România a crescut anul trecut cu aproape 10 la sută

Volumul vânzărilor Heineken în România a crescut anul trecut cu aproape 10%, iar profitul înainte de dobânzi şi taxe a urcat semnificativ, sprijinit de volumul şi preţurile mai ridicate şi reducerea costurilor, reiese dintr-un comunicat al grupului.

În Europa Centrală şi de Est, volumul vânzărilor grupului olandez Heineken a crescut cu 6,5%, cu creşteri în Rusia, Belarus, România, Polonia şi Austria, dar cu scădere puternică în Grecia, se arată în comunicatul transmis miercuri de companie.

Marca Heineken a înregistrat de asemenea creşteri în Rusia, Polonia, Germania şi România, care nu au compensat însă declinul din Grecia.

Click pe aceeasi tema:  Esti agricultor? Vezi cat iti va lua statul impozit pe venitul fictiv din 2013! Calculeaza-ti singur ce ai de platit!

Compania deţine în România patru fabrici, situate în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Târgu Mureş, cu 1.100 de angajaţi.

La nivel mondial, volumul vânzărilor Heineken a urcat anul trecut cu 11%, la 213,9 milioane hectolitri de bere, în timp ce veniturile au avansat cu 6,1%, la 17,1 miliarde euro.

Profitul net al grupului a scăzut însă uşor, la 1,43 miliarde euro.

Heineken a lansat miercuri un nou plan de reducere a costurilor, cu 500 milioane euro, şi mizează pe pieţele emergente în acest an, în contextul situaţiei dificile din Europa pe fondul crizei datoriilor de stat.

Click pe aceeasi tema:  Macovei: Ponta, Antonescu si Voiculescu vor raspunde penal pentru ratarea Schengenului

Compania a economisit în ultimii trei ani 614 milioane euro în urma unui program similar de scădere a cheltuielilor, potrivit Reuters, citat de Mediafax.









spre