Vitamina C te salveaza de raceli si de gripa iarna aceasta! Iata cum o poti prepara acasa foarte simplu!

Vitamina C este renumita ca fiind un remediu excelent pentru raceala obisnuita. Aceasta este foarte importanta pentru cresterea si repararea tesuturilor din organism si este, de asemenea, bogata in antioxidanti care ajuta la distrugerea radicalilor liberi.

Vitamina C nu poate fi fabricata in organism, aceasta trebuie sa provina din surse externe si, de asemenea, nu poate fi stocata la nivelul organismului. Asa ca, singura modalitate de a obtine o cantitate adecvata de vitamina C este prin alimente si suplimente. Dar dupa cum stim, multe dintre suplimente sunt modificate genetic. Pentru a evita aceasta problema, putem prepara propria noastra vitamina C acasa.

Vitamina C preparata acasa ofera enzime vii si permite asimilarea in proportie de 100% in organism. Cojile de citrice sunt singurul lucru de care ai nevoie.

Click pe aceeasi tema:  TOP 11 mituri medicale care iti influenteaza credintele si stilul de viata actual!

In citrice exista diferite tipuri de flavonoide, compusi care au proprietati antioxidante in corpul uman. Naringin, un antioxidant puternic, este un flavonoid gasit in coaja de grapefruit, mandarine si lamai. Mai multe studii au aratat ca naringinul este atat de puternic incat poate reduce leziunea indusa de radiatii a celulelor.

Hesperidina este un alt flavonoid. Este concentrat in stratul interior alb al portocalelor, lamailor, lime-urilor si grapefruitului.

Studiile au aratat ca hesperidina a redus proliferarea celulelor canceroase, induce moartea celulelor programate si joaca un rol important in a-i ajuta pe cei cu hipoglicemie.

Acesta este modul prin care iti poti prepara propriul tau supliment de vitamina C:

Asigura-te ca vei cumpara fructe citrice organice. Mananca fructele si salveaza coaja pentru a-ti prepara propria pulbere uscata de citrice. Urmeaza acesti pasi pentru a-ti face propria vitamina C:

Click pe aceeasi tema:  Cum SLABESTI de sarbatori? Incearca DIETA CU MIERE

1. Salveaza cojile si pune-le pe o tava de deshidratare

2. Deshidrateaza cojile la 100 °F timp de 24 de ore sau pana cand acestea sunt uscate si crocante.

3. Macina cojile intr-o rasnita.

4. Pune pulberea intr-un recipient etans si pastreaza-l intr-un loc racoros.

Comparand fructul si coaja, coaja de citrice are mai multe vitamine si minerale. O lingura de coaja de lamaie are de doua ori mai multa vitamina C si de trei ori mai multa fibra decat o felie de lamaie.

Ar trebui sa consumi o lingura de vitamina C naturala in fiecare zi. Poate fi adaugata in salate, sucuri sau deserturi.









spre