Meciul Steaua-Gaz Metan, transmis de Look TV a fost aruncat direct in mizeria masuratorilor de la Kantar Media care arata un rating si market share aproape zero pentru acest eveniment.

Adica doar cateva sute de persoane din Bucuresti au urmarit la televizor meciul echipei campioane.

„O aberatie”, ne spune un cunoscut analist media, care explica, pentru „ring”, cum se poate ajunge la o astfel de contraperformanta.

Kantar Media a furnizat, zilele trecute, audientele TV inregistrate la meciurile disputate in etapa a VII-a din Liga I. A surprins imediat faptul ca Steaua, cea mai iubita echipa de club din Romania, a fost urmarita in fiecare minut al transmisiunii TV, conform cifrelor oficiale, de circa 500-600 de oameni la nivel urban. Ziarul „ring” a solicitat unui research analist sa interpreteze datele prelucrate de Kantar – divizia de cercetare a grupului mondial de comunicare WPP -, concluzia fiind ca e imposibil ca cifrele din studiu sa fie conforme cu realitatea. O chestie foarte simpla, de interpretare logica. „Daca se poate crede ca meciul Steaua-Gaz Metan Medias a avut doar 1.000 de privitori din mediul urban din Romania, adica din Bucuresti, Ploiesti, Medias s.a.m.d., atunci eu nu am ce sa mai spun. E complet aberant. In conditiile in care audienta totala a meciului asta, la nivelul intregii tari, este de circa 118.000 de oameni si, din acestia, doar 1.000 de la oras l-au vazut la televizor!!!… Sa fim seriosi”.

O situatie imposibila

Citeste pe 24s.ro!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.