Toate ne confruntam cu problema celor cateva kilograme in plus, dar le poti elimina cu usurinta daca mananci alimentele potrivite, in functie de forma corpului pe care o ai. Iata ce trebuie sa mananci si ce exercitii sa practici in functie de forma corpului pe care o ai:

Corpul in forma de mar

Femeile care au corpul in forma de mar tind sa depuna kilogramele in partea de sus a corpului, pe abdomen. Cu picioare subtiri, la piept si in talie au aceleasi masuri, iar soldurile sunt un pic mai mici.

in plus, persoanele cu silueta in forma de mar sunt predispuse la probleme de sanatate, in special legate de sistemul cardiovascuar, asadar, atunci cand mananca, jumatate din farfurie ar trebui sa fie plina de legume proaspete si fructe.  Totodata, sunt recomandate grasimile sanatoase, care pot fi luate din peste, avocado sau nuci.

Exercitii recomandate celor care au silueta in forma de mar:

Planul de antrenamente ar trebui sa cuprinda exercitii cardiovasculare, adica cele care te fac sa transpiri mult. Sunt esentiale pentru reducerea grasimii. Mersul pe jos, pe bicicleta, alergatul si yoga sunt recomandate. in schimb, ar trebui evitate abdomenele, pentru ca nu fac bine inimii.

Corpul in forma de para

Acest tip de corp transporta cea mai mare parte din greutate in partea inferioara a corpului. Acest lucru face eliminarea kilogramelor extrem de dificila, deoarece exercitiul menit sa lucreze abdomenul, poate afecta sanatate cardiovasculara. Cu toate acestea, pierderea in greutate este posibila si la corpul in forma de para. Cel mai important este sa fie mentinut sub control aportul de grasimi consumate, iar proteinele sa fie in numar mic.

in plus, este important ca dieta sa fie bogata in fructe si legume si glucide complexe, care pot fi luate din cerealele integrale, lintea si fasolea, dar si proteine slabe, care se gasesc in carnea de pui sau peste.

Exercitii recomandate celor care au silueta in forma de para:

Trebuie practicate exercitiile care se concentreaza pe jumatatea inferioara a corpului. Alergarea sau mersul pe bicicleta, sunt cele recomandate siluetei in forma de  para.

Corpul in forma rectangulara

Femeile care au forma corpului rectangulara tind sa fie mai suple, si vor avea aproximativ aceeasi masura la piept, talie si solduri. Dieta lor trebuie sa fie bogata in grasimi sanatoase, care pot fi luate din avocado, peste, nuci, dar si alte forme de proteine slabe. in plus, fructele si legumele nu trebuie sa lipseasca. Practic, o dieta echilibrata pe baza de alimente sanatoase, te ajuta sa ramai in forma.

Exercitii recomandate celor care au silueta in forma rectangulara:

Trebuie sa fie practicate exercitiile care duc la depunerea de masa musculara. Astfel este mentinuta greutatea, si sunt create forme, arata clickpentrufemei.

Corpul in forma de clepsidra

Silueta in forma de clepsidra este cea mai dorita, dar femeile cu acest tip de corp sufera unele probleme de crestere in greutate. Chiar daca este distribuita in mod egal, sunt susceptibile de a adauga centimetri in zona fetei, bratelor si gleznelor.

Un regim alimentar sanatos este esential pentru mentinerea unui corp bine proportionat si sanatos. Legumele si fructele nu trebuie sa lipseasca din dieta zilnica, dar nici cerealele integrale. in schimb, trebuie evitate carnea bogata in grasimi, alimentele procesate, zaharurile si cafeina.

Exercitii recomandate celor care au silueta in forma de clepsidra:

Pentru acest tip de corp, exercitiile sunt esentiale. Trebuie practicate exercitiile care lucreaza toate zonele corpului, in special picioarele si bratele.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.