Reteta ideala de fasole a iesit la iveala! Iata cum trebuie preparata!

Amanda Rose este un psiholog si cercetator din SUA, autor al volumului „Rebuild From Depression: A Nutrient Guide – Reconstruind de la depresie: Un ghid al nutrientilor”, a explicat cum trebuie consumata, de fapt, fasolea pentru a ne bucura de toate proprietatile sale.

Avem nevoie de zinc, fier si magneziu pentru a preveni starile depresive, iar daca boabele de fasole sau alte leguminoase fac parte din dieta ta, exista o modalitate usoara de a creste absorbtia acestor minerale.

Este vorba de inmuierea leguminoaselor peste noapte, in apa foarte calda – 60 de grade Celsius, pentru a reduce continutul de acid fitic. Aceasta schimbare simpla are un efect urias: cresterea absorbtiei mineralelor in proportie de 50-100%.

Click pe aceeasi tema:  Atentie! De ce alimente sa te feresti cand iei medicamente

Studiile au aratat ca, atunci cand reducem acidul fitic din alimente, asimilam mai multe minerale din acel aliment.

Iata metoda dr. Rose de pregatire a boabelor de fasole:

1. Combinati apa clocotita cu apa filtrata si turnati peste fasole pana acoperiti complet boabele. Faceti asta cu o zi inainte de a gati propriu-zis fasolea si puneti vasul intr-un loc cald.

2. Pastrati apa fierbinte intr-un termos si pe masura ce boabele absorb apa, completati din nou pana sunt acoperite complet.

Click pe aceeasi tema:  Adevarul despre culoarea ochilor a iesit la iveala! Sunt o iluzie optica! Irisul tradeaza modul de gandire!

„Nu va cer sa atingeti sau sa mentineti temperatura de 60 de grade, dar lasati fasolea cat mai mult la inmuiat, minim 18 ore. Veti vedea ca prin aceasta metoda boabele uscate se vor gati mai repede, vor fi digerate si veti asimila mai bine nutrientii”, recomanda dr. Rose, conform frunza-verde.









spre