Acasă Stirile zilei Guvrernul vrea să deschidă în mai autostrada Ploiești – București

Guvrernul vrea să deschidă în mai autostrada Ploiești – București

Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai importante stiri

Guvernul spera ca lucrarile la tronsonul de autostrada Bucuresti-Ploiesti sa fie incheiate la jumatatea lunii mai si ii avertizeaza din nou pe constructori ca vor fi penalizati daca acest proiect, inceput in urma cu sapte ani, nu va fi finalizat in urmatoarele saptamani.

Premierul Mihai Razvan Ungureanu si ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare, au inspectat, duminica, santierul de constructie a tronsonului de autostrada Bucuresti-Ploiesti, in cazul caruia termenul de finalizare a fost amanat de mai multe ori, din cauza intarzierilor.

Seful Guvernului a amintit ca proiectul, finantat integral de la bugetul de stat, este deja in derulare de sapte ani si a afirmat ca spera ca lucrarea sa poata fi incheiata la jumatatea lunii mai.

Termenul de finalizare era 15 decembrie 2011.

„Sper ca, la jumatatea lunii mai, autostrada sa fie data in circulatie. Intarzierile de pana acum, tehnice si de alta natura, au fost depasite”, a spus Ungureanu.

El a tinut sa mentioneze si meritele guvernelor anterioare la acest proiect.

Ministrul Transporturilor a afirmat la randul sau ca spera ca, macar in al „12-lea ceas”, lucrarea sa fie finalizata.

Intrebat de jurnalisti ce masuri va dispune daca nici noul termen, de 15 mai, nu va fi respectat pentru finalizarea lucrarii, ministrul a raspuns ca firmele constructoare vor fi penalizate.

El nu a putut indica insa daca pentru intarzierile deja inregistrate au fost aplicate penalitati, aratand ca, la finalul lucrarii, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale va stabili cuantumul acestor penalitati.

„Tonul a fost destul de ferm astfel incat nimeni nu gandeste ca lucrarea ar putea fi intarziata”, a intervenit premierul Ungureanu.

Ultima inspectie oficiala la santierul tronsonului de autostrada Bucuresti-Ploiesti a fost efectuata la sfarsitul lunii ianuarie, cand premierul de atunci, Emil Boc, a reclamat ca exista o lipsa de cooperare din partea autoritatilor si a companiei Electrica in derularea lucrarilor.