Actorul american George Clooney va lansa un brand de tequila, în colaborare cu soţul top modelului Cindy Crowford. George Clooney şi soţul modelului Cindy Crawford, patronul de baruri şi restaurante Rande Gerber, spun că noul brand de tequila se va numi „Casamigos”.

Cei doi, care sunt buni prieteni, au ales această denumire după numele caselor lor de vacanţă din Mexic, informează site-ul revistei New Musical Express.

Clooney şi Gerber savurează de câţiva ani deja această băutură şi intenţionează să o prezinte în curând unui public mai larg.

„Nu cred că vom respecta toate regulile. Ştim că avem un produs pe care îl iubim şi de care ne place şi suntem siguri că şi alţi oameni se vor bucura de el. Produsul vorbeşte de la sine”, a spus Gerber.

În 2006, George Clooney a primit trei nominalizări la premiile Oscar – pentru cea mai bună regie, cel mai bun scenariu original (împreună cu Grant Heslov), pentru „Noapte bună şi noroc/ Good Night and Good Luck”, şi pentru cel mai bun rol secundar, în „Syriana”, pentru care a şi primit un trofeu din partea Academiei de film americane.

Aceasta a fost pentru prima dată în istoria Oscarurilor când cineva a fost nominalizat în acelaşi an pentru interpretare şi regie, pentru două filme diferite. Pentru rolul din „Syriana”, George Clooney a câştigat şi Globul de Aur.

De atunci, el a mai fost nominalizat de trei ori la Oscar, la categoria „cel mai bun rol principal”, pentru „Michael Clayton”, „Sus, în aer/ Up in the Air” şi „Descendenţii/ The Descendants” (la gala premiilor Oscar din acest an).

Actorul american a fost nominalizat în 2012 şi la categoria „cel mai bun scenariu adaptat” pentru scenariul filmului „Ziua trădătorilor/ The Ides of March”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.