Cele mai frecvente greseli dietetice care anuleaza efectele regimurilor de slabire!

Daca faci eforturi sa slabesti, dar rezultatele nu sunt nici pe departe cele asteptate, atunci cel mai probabil comiti urmatoarele greseli:

1. Urmezi diete hipocalorice

Ei bine, regimurile restrictive nu functioneaza chiar atat de bine. Acestea reduc de fapt rata metabolica si ingreuneaza procesul de slabire. Desi este adevarat ca dai jos mai multe kilograme daca mananci mai putin, nu trebuie sa mai urmezi regimuri extreme. Acestea influenteaza negativ abilitatea organismului de a arde grasimile.

2. Mananci mai multe mese usoare pe zi ca sa accelerezi metabolismul

si aici avem de-a face cu un mit! in realitate, consumarea a 5 sau mai multe portii mai mici de hrana pe parcursul zilei nu te ajuta sa slabesti mai mult. Nu conteaza de fapt cate mese consumi pe zi – esential este sa identifici cel mai eficient program de regim pentru organismul tau. Servirea meselor in portii mai mici si la intervale de cate doua ore preintampina intr-adevar mancatul in exces si reduce pofta de mancare, dar nu accelereaza sub nicio forma metabolismul si nu te ajuta sa slabesti. Acesta este adevarul gol-golut

3. Nu mananci seara de teama sa nu te ingrasi

Multi oameni considera ca mesele consumate in partea a doua a zilei sunt principalul motiv pentru care se ingrasa, cand de fapt ingrasarea se datoreaza tipului de alimente consumate, si nu momentului in care iei masa. Potrivit studiilor, mesele servite seara sau chiar noaptea tarziu nu contribuie de fapt la ingrasare. Singurul lucru pe care trebuie sa il ai in vedere tine de cantitatea de alimente consumate seara. Ai grija sa nu consumi, asadar, la o cina tarzie mai multe calorii decat ai nevoie.

4. Nu toate caloriile introduse in organism se comporta la fel

Este adevarat ca nu toate caloriile provenite din hrana se comporta la fel odata intrate in sistem, iar organismul prelucreaza alimentele in mod diferit. 20-30% din totalitatea caloriilor provenite din proteine sunt arse in timpul digestiei, precum si 6% din totalitatea carbohidratilor si 3% din totalitatea caloriilor rezultate din grasimi.

Asadar, devine limpede ca pentru a slabi trebuie sa consumi mai multe alimente bogate in proteine. Ca sa iti fim de ajutor, trebuia neaparat sa iti atragem atentia asupra acestor mituri care, de cele mai multe ori, anuleaza progresele pe perioadele cand tii regim.

Sursa: Secretele

spre