Acasă Life Stil Cele mai frecvente GRESELI de MACHIAJ

Cele mai frecvente GRESELI de MACHIAJ

Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai importante stiri

De cele mai multe ori, apelam la machiaj pentru a ne evidentia calitatile. Doar ca nu intotdeauna rezultatul este cel dorit.

Sprancenele exagerat de ingrosate cu creionul dermatograf constituie cea mai mare greseala de machiaj a secolului XXI, potrivit rezultatelor unui sondaj realizat de un distribuitor de produse cosmetice.

Potrivit rezultatelor acestui sondaj, sprancenele exagerat de creionate – o metoda cosmetica foarte populara printre vedete precum Coleen Rooney si Catherine, ducesa de Cambridge – sunt cea mai mare greseala de machiaj a ultimului secol.

Pe pozitia a doua in acest top s-au situat urmele de fond de ten vizibile in jurul barbiei, iar podiumul este completat de buzele exagerat de marite prin diverse metode chirurgicale, informeaza Dailymail.

Opusul greselii de pe locul intai, pensarea exagerata a sprancenelor, practicata de vedete precum Pamela Anderson, s-a situat pe locul al patrulea si este urmata in top de conturarea buzelor cu o nuanta inchisa la culoare combinata cu un ruj deschis.

Topul 10 este completat de urmatoarele greseli: palme portocalii rezultate in urma aplicarii lotiunilor autobronzante, sprancenele unite, parul slinos, picioarele neepilate, urmele de ruj pe dinti (asa cum i s-a intamplat anul trecut, intr-o emisiune televizata, actritei Scarlett Johansson).

In top au mai intrat, printre altele, greseli precum machiaj general exagerat, dinti ingalbeniti, calcaie ingrosate, extensii de par prost aplicate, alunite false, radacini ale parului nevopsite, mersul la culcare fara demachiere in prealabil.

Peste o treime dintre participantele la sondaj si-au dat seama ca fac frecvent o greseala de machiaj.
In ceea ce priveste propriile metode de infrumusetare, 85% dintre participantele la sondaj au spus ca de obicei se ghideaza dupa principiul „mai putin inseamna mai mult”.

In acelasi timp, 75% dintre participante au spus ca au devenit mai pricepute in acest domeniu odata cu inaintarea in varsta.
Sondajul, la care au participat circa 2.000 de femei, a fost realizat de distribuitorul de produse cosmetice Superdrug.