Ce se intampla daca mananci doua oua fierte la micul dejun?

Unul dintre cele mai bune alimente care le putem consuma in cadrul micului dejun sunt ouale fierte. Acestea au numeroase beneficii pentru organismul nostru.

1. Ouale fierte sunt foarte consistente

In cadrul primei mese a zilei avem nevoie de o alimentatie destul de consistenta. Asta deoarece ne asteapta o zi extrem de grea si organismul nostru va trebui sa faca fata cu brio la toate incercarile. Pentru a putea face asta este recomandat sa consumam 1-2 oua fierte in cadrul primei mese a zilei. Acestea ne diminueaza extrem de mult senzatia de foame, plus ca sunt si foarte sanatoase.

2. Ouale fierte sunt bogate in proteine si in vitamina D

Trebuie sa precizam faptul ca ouale fierte ne asigura aproximativ 12% din necesarul zilnic de proteine de care corpul nostru are mare nevoie, de aceea aceste alimente trebuie consumate la micul dejun. De asemenea, ouale fierte sunt extrem de bogate in vitamina D, una dintre cele mai bune vitamine pentru organismul nostru.

3. Alte beneficii ale consumului de oua fierte la micul dejun

Datorita faptului ca au foarte multe proteine, ouale fierte nu afecteaza nivelul colesterolului ?i acest lucru nu poate decat sa ne bucure. De asemenea, ouale fierte sunt extrem de bune si pentru persoanele care urmeaza o cura de slabire. Trebuie precizat faptul ca exista cateva retete pentru slabit cu ajutorul oualelor fierte. Totodata, daca alegem sa consumam in medie 2 oua la micul dejun, trebuie sa stim ca acestea aduc beneficii parului si unghiilor, in sensul ca le fac mult mai rezistente.

In ciuda faptului ca sunt extrem de bune pentru organism, ouale fierte nu trebuie consumate in exces, deoarece pot creea anumite neplaceri ficatului. Este recomandat un consum de 1-2 oua fierte in cadrul micului dejun. In final trebuie sa precizam ca ouale fierte se pot asorta cu diferite legume proaspete si astfel micul dejun va fi mult mai sanatos si consistent. Pofta buna!

sursa: bunadimineata.ro

spre