Oul este aproape nelipsit din frigiderul romanilor, insa putini stiu care sunt diferentele intre cele cu coaja alba si cele cu coaja maro. Valoarea nutritionala le face sa fie diferite. Oul alb are mai multi acizi grasi decat cel brun.

Asadar ouale albe au o cantitate mai mare de grasime, dar asta nu este neaparat rau, sustin medicii. Cum sa le mancam pentru a beneficia de toate elementele nutritive? Proteina perfecta din ou, albusul, poate fi absorbita doar daca e perfect coagulata. In schimb, spune nutritionistul Mihaela Bilic, galbenusul e bine sa fie moale.

Pe de alta parte, galbenusul moale nu se consuma cu paine sau cu alt fainos – spre exemplu mamaliga. Nutrientii nu pot fi absorbiti. Asadar, cea mai buna combinatie este ou cu legume, verdeturi alaturi, scrie bzi.

In cazul copiilor mici, regula e simpla. Carnea, ouale si branzeturile contin toti cei opt amino-acizi esentiali, indispensabili vietii. Pentru un organism tanar nu se recomanda dublarea lor. De exemplu, nu puneti in aceeasi farfurie carne cu branza sau branza cu oua, de exemplu. Ori, cea mai toxica varianta – carne cu branza si cu ou.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.