Autoritatile manipuleaza adevarul! Misterul prabusirii avionului Germanwings se adanceste!

Patronul Lufthansa, Carsten Sphor, a dat un interviu cu privire la selectia si testele psihologice pe care personalul angajat le face periodic, asta in urma tragediei aviatice din Alpii Francezi.

Copilotul Andeas Lubitz, suspectat de prabusirea avionului in Alpi, avea 28 de ani si locuia in Dusseldorf. In anul 2006 el a inceput cursurile de pilotaj de la Lufthansa. O perioada de timp,11 luni, a intrerupt cursurile, dupa care le-a reluat si a trecut cu bine toate testele.

La inceputul carierei sale, a lucrat ca stewart. Certificatul prin care avea dreptul sa fie copilot l-a obtinut in 2013. Avea 630 de ore de zbor, in momentul catastrofei.

Psihologii de la Lufthansa sustin ca Lubitz a trecut cu brio toate testele psihologice si ca era apt pentru a fi copilot.
Testele psihologice se desfasoara in mai multe etape. Pilotii si copilotii sunt impartiti in echipe de cate sase, unde le sunt analizate cunostintele cognitive, psihologice si spiritul de echipa. Fiecare pilot sau copilot, pentru a avea drept de zbor intr-un an, trebuie sa se prezinte la comisia medicala, de cinci ori pe an.

Sunt consiliati in permanenta de psihologi, sunt obisnuiti cu decalajele de fus orar sau despartirea de familie pentru perioade mai mari de timp. Sunt mai multe intrebari la care reprezentantii Lufthansa trebuie sa raspunda. In primul rand, de ce a intrerupt cursurile de pilotaj, timp de 11 luni? Starea lui de sanatate ii permitea sa efectueze zborul? Daca el nu suferea de depresie sau alte boli, de ce dosarul sau medical nu a fost dat presei? A facut el parte dintr-o grupare terorista?

Click pe aceeasi tema:  Sucul de rosii accelereaza eliminarea mai rapida a alcoolului

Dupa atentatele din 11 septembrie 2001, usile de la cabinele pilotilor au fost blindate, din considerente de securitate. O masura care s-a intors impotriva celor 149 de pasageri care au murit. In SUA, legea aviatiei a impus ca in permanenta, in cabina pilotilor sa ramana doua persoane si nu una, cum este posibil in zborurile europene.
Cazurile in care un pilot sau copilot au determinat cu buna voie un accident aviatic sunt foarte rare. In ultimii 20 de ani, au fost 10 astfel de cazuri.

In anul 1999, pilotul unui avion Egyptair, s-a prabusit in Atlantic cu 217 pasageri la bord. Ultimele cuvinte ale pilotului, inregistrate de cutia neagra au fost ca aceasta este decizia lui. In anul 1997, un alt accident aviatic este provocat de pilot in Indonezia, in care au murit 107 persoane. Raportul anchetatorilor a aratat ca pilotul avea multe datorii si a preferat sa se sinucida. O ipoteza a disparitie misterioase a avionului MH370, Malayzia, in anul 2014, este aceea ca pilotul este cauza aceste catastrofe, fiind vorba despre un act sinucigas.

Click pe aceeasi tema:  SPERANTA DE VIATA ar putea fi prelungita cu 10% in urma unei DESCOPERIRI DE SENZATIE!

Evenimentul tragic de acum cateva zile, redeschide un subiect fierbinte, despre soliditatea testelor psihologice pe care companiile aeriene le practica. Cu cateva minute in urma, cotidianul francez Paris Match publica un articol, in care sustine ca in cele 11 luni de intrerupere a cursurilor de pilotaj, Andreas Lubitz a fost sub tratament, chiar internat intr-un centru de boli nervoase. Jurnalistii sustin ca avea dese atacuri de panica, iar in fisa sa medicala erau mentiuni cu privire la vulnerabilitati psihologice. Medicii i-au permis sa zboare, cu conditia de a urma un tratament medicamentos. Apropiatii lui Andreas sustin ca era depresiv si ca au fost perioade in care a fost suspendat, pentru ca nu era apt sa zboare. Daca lucrurile stau asa, Lufthansa, una dintre cele mai serioase companii aeriene din lume, are multe explicatii de dat. Deocamdata, Lufthansa tace asupra acestui subiect.

Sursa: efemeride.ro

Citeste caplimpede

spre