Cele mai bune lucruri in viata pot fi si gratuite, insa ca sa le obtii ai nevoie de foarte mult timp, energie si perseverenta. Iata cele 13 obiceiuri care sunt greu de adaptat insa extrem de necesare.

1. Sa compatimesti pe cineva

Empatia este calitatea umana de care foarte multa lume a uitat. Este capacitatea de a simti ce simte alta persoana. Empatia ii transforma pe oameni in specialisti, determina membrii fiecarei echipe sa fie o echipa, sa treaca peste apatie si sa tinda spre ceva mai mult decat un salariu.

2. Sa dormi destul

Este foarte important sa-ti creezi un regim zilnic – acest lucru va influenta pozitiv calitatea somnului tau. Respecta un anumit grafic si vei reusi mai usor sa adormi si sa te trezesti si chiar sa dormi mai bine.

3. Planifica-ti timpul

Capacitatea de a-ti planifica timpul este foarte pretuita acum. Din pacate nu exista o metoda time-management universala. incearca sa o identifici pe cea care corespunde necesitatilor tale si sa o respecti.

4. Cere ajutor

Invata ca atunci cand ai nevoie de ajutor sa il ceri, chiar daca iti imaginezi ca o sa pari o persoana slaba si incompetenta. Cercetarile au aratat ca o asemenea solicitare te va face in ochii colegului o persoana mai responsabila.

5. invata sa ai un dialog interior vesel

Nu conteaza ce vor crede altii despre tine. Este importanta ceea ce crezi tu despre tine. Sa ai incredere in tine atunci cand cei din jur nu au – este foarte greu si ai nevoie de mult timp. Din aceste motive dialogul interior pozitiv este atat de necesar.

6. Fii consecvent

Pentru a atinge succesul in orice proiect, trebuie sa fii consecvent. Deseori oamenii inceteaza sa mai depuna eforturi, atunci cand ating un anumit nivel. Dar pentru a-l mentine, trebuie sa lucreze si mai mult si sa fie consecventi.

7. Nu-ti baga nasul in treburile altor oameni

Amestecandu-te in munca altora – nu ajuti pe nimeni nu nimic, doar cheltui timp, energie si resurse. Nu ai dreptul sa-ti impui parerea, chiar daca esti cel mai experimentat om de pe planeta.

8. Asculta-ti interlocutorul

La munca esti dese ori distras de telefoane si mesaje si nu iti este atat de usor sa te concentrezi asupra cuvintelor pe care le spune interlocutorul tau. Daca nu te poti concentra asupra discutiei, incearca sa repeti ultima fraza spusa de colegul tau. Astfel nu vei pierde nimic.

9. invata sa taci la timp

Uneori este mai bine sa renunti sa-ti expui punctul de vedere. Atunci cand suntem iritati, tristi sau emotionati, spunem tot ce ne trece prin cap. Iar apoi regretam acest lucru.

10. Renunta la barfe

Increderea este fundamentul oricarei relatii. Barfele si discutiile pe la spate il pot distruge.

11. Traieste in prezent

Foarte rar traim in prezent. Majoritatea timpului nu observam ceea ce facem sau gandim despre altceva.

12. Fii stapan pe gandurile tale

Pentru a face ceea ce iti place si sa obtii ceea ce iti doresti este important sa fii stapan pe gandurile tale. Problema este ca gandurile noastre sunt extrem de mult influentata de trecut. insa noi trebuie sa tinem cont ca trecutul nu are dreptul sa ne dicteze viitorul.

13. invata limbi noi

Limbile straine nu doar ca vor fi avantaj pentru cariera noastra si ne vor oferi posibilitatea sa comunicam cu oamenii din alte tari. Ele ne vor crea o noua viziune despre lume, noi emotii si o noua modalitate de gandire.

Sursa: dozadesucces

Loading...