Celebrul nutritionist Jay Robb a realizat o dieta bazata complet numai pe fructe care promite pierderea a patru kilograme in trei zile.

Celebrul nutritionist Jay Robb a realizat o dieta bazata complet numai pe fructe care promite pierderea a patru kilograme in trei zile.

Potrivit acestuia, nutrientii din fructe vor stimula dizolvarea grasimilor toxice acumulate in organism, iar apa si fibrele le vor elimina. Aceasta dieta este frecvent intalnita sub numele de cura de curatare a oganismului, scrie Gandul.

Printre avantajele acestui regim de slabire se numara faptul ca fructele accelereaza tranzitul intestinal lent. In plus, aceste alimente sunt bogate in fibre si minerale si sarace in sare, astfel ca senzatia de foame este tinuta sub control.

Cura cu fructe are doua faze: in prima zi, persoanele care vor adopta un astfel de regim trebuie sa bea numai shake-uri de proteine de slaba calitate, iar in cea de-a doua faza, care se intinde pe doua zile, trebuie sa manance fructe la fiecare doua ore.

Cina ultimelor doua zile consta in legume crude si o portie mica de proteine slabe sau un shake cu proteine. Dieta propune un plan cu 900-1.000 de kilocalorii pe zi, cu 100-125 de grame de proteine in prima zi si 50 de grame de proteine in urmatoarele doua zile. Autorul mentioneaza ca kilogramele pierdute intr-un timp relativ scurt se datoreaza pierderii lichidelor, mai ales ca dieta este saraca in sodiu.

Lactatele, cafeaua, ceaiul, alcoolul, sucurile, legumele gatite, grasimile si dulciurile sunt complet interzise, mai ales daca doriti ca rezultatele sa nu intarzie sa apara.

Exercitiul fizic nu este indicat in cele trei zile de dieta, deoarece organismul se va simti slabit si este bine sa nu fie supus unui efort. Dupa terminarea acestui regim se recomanda sportul pentru a tonifia masa musculara.

Nutritionistii vorbesc si despre dezavantajele acestui regim de slabire, care nu trebuie ignorate. Potrivit expertilor, o astfel de dieta urmata mai mult de doua zile poate duce la perturbarea metabolismului si la diminuarea masei musculare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.