Pro TV, Dacia si Algocalmin se numara printre brandurile in care romanii au cea mai mare incredere, potrivit studiului Trusted Brands 2013, realizat de revista Reader’s Digest.

Trusted Brands 2013, cel mai important studiu de piata asupra consumatorului in Europa, a fost realizat de Reader’s Digest in 12 tari, printre care si Romania. Obiectivul studiului, ajuns in acest an la a treisprezecea editie in Europa si a opta editie in Romania, este identificarea si premierea marcilor care au reusit sa castige increderea europenilor in acest an.

In Romania, rezultatele Trusted Brands 2013 au evidentiat ca, mai mult decat ceilalti europeni, romanii raman fideli marcilor care au reusit sa le castige increderea. La majoritatea categoriilor, liderii raman aceiasi – ceea ce demonstreaza o incredibila soliditate, forta si stabilitate a brandurilor consacrate. Rezultatele arata, an de an, consecventa. Mai mult, o buna parte dintre ocupantii locului intai isi consolideaza pozitia de la un an la altul, inregistrand cresteri constante ale procentului de incredere din partea consumatorilor. In top se situeaza categoriile “Vitamine” si “Furnizori servicii internet” (Eurovita si RCS&RDS), ambele cu o crestere de 9% fata de 2012.

Continuarea pe StireaZilei.com!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.