Federatia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania (FSTFR) a sesizat Consiliul Concurentei cu privire la prevederile Hotararii de Guvern nr. 74 din 2012, privind aprobarea Contractelor de Prestari Servicii Publice in transportul feroviar de calatori pentru perioada 2012-2015.

Sindicalistii atrag atentia ca prin sistemul de emitere electronica a legitimatiilor de calatorie, realizat cu un credit de peste 25 milioane de dolari de SNTFC CFR Calatori, se va face introducerea concurentei care la final de ani va raporta din nou profituri pe spatele investitiilor societatii de stat.

„FSTFR considera ca prin adoptarea art.3 alin 13 din Contractul de Prestari Servicii pentru perioada 2012-2015 s-a creat o situatie care restrange si impiedica concurenta prin stabilirea de conditii discriminatorii pentru activitatea intreprinderilor, respectiv pentru SNTFC CFR Calatori, fapt care are ca efect incalcarea drepturilor membrilor organizatiei noastre de salariati prin votarea duminuarilor de salarii nejustificate”, arata Maxim Rodrigo, presedintele FSTFR. sursa: finantistii.ro

Vezi in exclusivitate documentul adresat Consiliului Concurentei!

1 COMENTARIU

  1. Într-o perioadă în care suntem ameninţaţi cu şomajul, în care ni se diminuează salariile şi Dumnezeu mai ştie cum să supravieţuim, unii prosperă
    prin punerea pe butuci şi prăduirea a ceea ce a mai rămas din bunul public, în cazul nostru CFR – ul, una dintre companiile naţionale pe care legea încă le consideră ca fiind de interes strategic.
    Despre ce este vorba?
    Aceeaşi caracatiţă, acelaşi sistem de însuşire a patrimoniului public de către indivizi obscuri pe care parcă-i cunoaştem de pe undeva.
    Guvernul a decis că instituţiile, regiile, companiile statului trebuie să-şi
    rentabilizeze activitatea, fapt ce presupune întradevăr, în anumite situaţii chiar reducerea de activitate. Nici noi, CFR – ul, nu facem excepţie, ceea ce, până la un preţ, putem înţelege.
    Băieţii isteţi au sesizat imediat că în discuţie sunt terenuri şi clădiri care sub masca restrângerii de activitate pot fi prăduite în interes personal.
    Aici intră in scenă oneştii oamenii de afaceri braşoveni GANEA IORGU şi COMANA COSTEL (am văzut că unele ziare centrale au tot scris despre cum reuşesc aceştia prin firmele REGIOTRANS SRL şi RC CF TRANS SRL să trăiască pe banii noştrii – de la buget – fără sa facă nimic) sub oblăduirea şi atenta îndrumare a primarului GEORGE SCRIPCARU şi a directorului nostru de la cfr infrastructura , dar … nu se întâmplă nimic şi nimeni de la Minister nu vrea să audă.
    GANEA IORGU şi COMANA COSTEL sunt patronii REGIOTRANS SRL şi RC CF TRANS SRL din Braşov, care efectuează transporturi feroviare de călători.
    Chipurile aceste transporturi constituie SERVICIU SOCIAL în accepţiunea statului, chestiune care ar putea fi valabilă dacă trenurile lor nu ar circula permanent goale şi dacă singura lor preocupare nu ar fi aceea de a se substitui companiei feroviare naţionale şi de a o aduce in stare de faliment pentru a putea ulterior domina piaţa.
    Este deja de notorietate, presa a semnalat repetat acest lucru, atât practica REGIOTRANS SRL de a suge fonduri consistente de la Guvern.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.