Carrefour experimenteaza, pe piata franceza, un nou tip de magazin, care va scadea semnificativ atat costurile retailerului, cat si timpul de achizitie al cumparatorului.

Mai precis, sub brandul Carrefour Market, retailerul va deschide, experimental, in Franta, doua unitati de tip „drive-pieton”, una in regiunea pariziana si una intr-un oras din sud-estul tarii, Tournon-sur-Rhône, scrie presa specializata in retail. Daca tipul de magazin „drive” deja s-a incetatenit in multe state din Europa Occidentala, un magazin de tip drive pentru pietoni este ceva relativ nou.

Ce se intampla de fapt: Cumparatorul isi alege produsele online, plaseaza comanda, plateste tot online si merge la magazinul de tip drive-pieton, de unde ridica marfurile, deja ambalate si impachetate.

Daca va avea succes, conceptul va aduce mari avantaje retailerului: astfel de magazine (de fapt, mai mult depozite) au nevoie de mult mai putin spatiu (nu sunt spatii de parcare, spatii pentru case de marcat, etc) si pot fi amplasate si in zone urbane aglomerate.

Sursa: ecomonica.net

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.