Reactie fara scrupule a unei companii de telefonie mobila: „Fiul meu e mort, va rog anulati abonamentul”!

Ca unele companii de telefonie mobila sunt lipsite de scrupule nu mai este nimic nou. De la facturi umflate, roaming la tarife incredibile si pana la prelungirea tacita a contractelor, ceea ce reprezinta un abuz de incredere, companiile de telefonie mobila fac orice ca sa va ia banii luna de luna. Ceea ce s-a intamplat cu acest tata este insa de-a dreptul revoltator.

Un tata indurerat a primit cel mai dur raspuns de la o companie de telefonie mobila dupa ce acestia au refuzat sa rezilieze abonamentului fiului sau decedat.

Ben Fitchett in varsta de 14 ani, avea telefonul mobil la el atunci cand a sarit de pe un pod si s-a sinucis.

Peter, tatal baiatului, a incercat sa rezilieze contractul pentru abonamentul fiului sau, insa a primit urmatorul mesaj: ”Puteti sa vindeti telefonul si accesoriile pentru a plati taxa de reziliere”.

Potrivit Daily Mail, Peter Fitchett le-a raspuns si a publicat toata povestea pe pagina sa de Facebook. La scurt timp, aceasta conversatie a ajuns virala si imediat a fost contactat de compania de telefonie mobila care si-a cerut scuze si a reziliat contractul.

Insa intre solicitare si data rezilierii a trecut o luna. Peter spune ca acum el si sotia lui se gandesc sa-si faca abonamente la alta companie de telefonie mobila, dupa “compasiunea” pe care a aratat-o compania pentru tragedia lor.

sursa: jurnalul.ro

spre