Oul de Pasti, cel mai TARE. Ce folos avem de pe urma consumului de oua

Sarbatorile Pascale sunt perioada din an in care romanii consuma cele mai multe oua. In pofida imaginii proaste pe care a capatat-o, pe nedrept, oul aduce mai multe beneficii sanatatii omului daca este consumat cu masura. Astfel, proteina din ou este considerata a fi cea mai completa dintre toate tipurile de proteine.

Aceasta este digerata de om in proportie de 95% si contine toti aminoacizii esentiali, importanti pentru buna functionare a sistemului imunitar. Prin urmare, daca doriti sa va oferiti o bariera naturala impotriva virusilor, nu uitati sa includeti oul in alimentatie.

Click pe aceeasi tema:  ZECE beneficii ale semintelor de dovleac pe care trebuie sa le cunosti

Practic, cu exceptia acidului ascorbic, galbenusul de ou contine una dintre cele mai largi compozitii de vitamin – E , D , A si aproape intreaga paleta de minerale necesare organismului. De asemenea, galbenusul de ou contine o multime de grasimi, printre care acizii grasi nesaturati utili pentru inima si vasele de sange.

Multa lume se teme ca din cauza abundentei de grasimi, oul poate fi daunator pentru sanatate. Cu toate acestea, nutritionistii estimeaza ca persoanele cu niveluri normale de colesterol in sange pot manca 5-6 oua pe saptamana, fara niciun pericol pentru sanatate.

Click pe aceeasi tema:  Mesajul unei unguroaice care face inconjurul internetului: "Nu cunosti lb. romana desi te-ai nascut in Romania? Pai muta-te-n Ungaria, ungure!"

ou

Totodata, nivelul de carbohidrati continuti in oua este nul. Un ou, in medie, contine aproximativ 80 de calorii si, astfel, asigura senzatie se satietate pe termen lung.

Daca vrei sa scapi de foame pentru un intreval mai lung de timp, este mai bine sa mananci un ou fiert tare. Un astfel de ou este digerat timp de 3 ore, in timp ce oul fiert moale – o ora si jumatate.

spre