Micul dejun care tine creierul in forma maxima toata ziua!

 

O ceasca de cafea tare sau de ceai va ajuta sa va treziti instantaneu, dar efectul nu dureaza foarte mult. Nu sariti peste micul dejun, daca nu vreti sa ramaneti fara energie pana la pranz, dar evitati mancarea consistenta la primele ore ale diminetii.

Iata ce puteti manca dimineata ca „sa va mearga mintea” toata ziua:

Iaurt semi-degresat cu seminte de in. Semintele de in pot fi gasite in magazinele cu produse naturiste. Contin acizi grasi esentiali omega-3, care stimuleaza activitatea creierului si ajuta memoria. si iaurtul poate contine „grasimi bune” de tip omega-3 si, in plus, este o sursa excelenta de proteine,ca prelungind senzatia de foame.

Click pe aceeasi tema:  Metoda de slabit care nu da gres niciodata! Nu te costa nimic

Lapte cu cereale si fructe uscate. Cerealele integrale imbogatite cu fructe uscate tin glicemia in frau, eliberand energie treptat de-a lungul zilei. Contin glucoza, principala „hrana” a creierului.

Omleta cu piept de pui. Puteti face o omleta sanatoasa amestecand doua oua cu bucati de piept de pui sau de curcan, spanac, rosii, ardei si condimente din belsug. „Mixul” de proteine controleza apetitul si previne senzatia intensa de foame.

Paine prajita cu unt de arahide. Doua tartine cu unt de arahide sunt o alternativa mai putin calorica la clatite, produse de pastiserie sau covrigi. Untul de arahide consumat cu moderatie contine grasimi „bune” pentru organism, iar fibrele din painea integrala incetinesc digestia si echilibreaza nivelul glicemiei pe parcursul zilei.

Click pe aceeasi tema:  Secretul longevitatii a iesit la iveala! Una dintre cele mai batrane femei din lume a dezvaluit elixirul!

Sucuri de fructe si smoothie cu iaurt si banane. inlocuiti sucurile ultrarafinate din comert cu sucuri de fructe cu indice glicemic mic (grepfrut, portocale, mere si cirese) si amestecati un iaurt natural cu o banana pentru a obtine un mic-dejun energizant.

Musli preparat in casa. Daca nu va plac „cerealele la cutie”, iata cum va puteti prepara un musli sanatos: amestecati fructe uscate (caise, somchine, ananas, curmale, stafide etc) cu alune crude, migdale, arahide, fulgi de grau si ovaz, felii de mar si bucati de capsuni, dupa care indulciti amestecul cu doua lingurite de miere, arata doctorulzilei.









spre