MAGAZINELE SPECIALIZATE, singura posibilitate de a mai patrunde pe piata romaneasca de retail

Cum poate supravietui un singur magazin sau o retea mica de retail, in conditiile in care volumul este cuvantul de ordine pe piata romaneasca de retail?

In lipsa unei forte mari de negociere in relatia cu furnizorii, micii retaileri nu pot juca pe cartea preturilor mici, asemenea hipermarketurilor, potrivit Capital. in schimb, cei mici mizeaza pe o relatie mai personala cu clientul si pe furnizarea unei game de produse mult mai extinse (in functie de specializarea fiecaruia) decat pot oferi retaileri precum Carrefour, Cora, Metro sau Mega Image.

Loading...

”Numai oferind ceva ce nu se gasește oriunde iti poti forma o clientela”, comenteaza Bogdan Belciu, partener la PwC.

Pe scurt, micii retaileri vand produse, servicii cu o valoare adaugata mai mare, motiv pentru care isi permit si adaosuri comerciale mai mari. Cu alte cuvinte, ceea ce nu se poate obtine prin volume mari este compensat prin marje mai bune.

Loading...

CITESTE ALTE STIRI INTERESANTE

spre