Kandia îşi schimbă identitatea

Dacă în 2008 a încercat să se poziţioneze ca brand accesibil maselor, Kandia se aliniază percepţiei consumatorilor şi se întoarce la specificul campaniilor din 2003-2006, propunând un ambalaj nou, o reţetă şi o comunicare nouă, toate în acord cu titulatura de brand premium, oferită chiar de consumatori, potrivit Gabrielei Munteanu, Marketing Manager, Kandia Dulce.

Piaţa ciocolatei din România este dominată de ciocolata cu lapte în proporţie de 80%, segmentull ciocolatei negre (Dark) reprezentând numai 12% din piaţă. Gustul pronunţat de cacao se înscrie în percepţia românilor vizavi de ciocolata Kandia şi reprezintă diferenţiatorul acesteia pe piaţă, a adăugat Gabriela Munteanu. Kandia a lansat, aşadar, 12 sortimente de tablete, cu o formă nouă şi patru tipuri de batoane.

Loading...
 Reţetele înscrise pe ambalaje sunt acurate, conservanţii sunt dozaţi în cantităţi rezonabile, aromele sunt naturale în limitele obişnuite, iar cantitatea de conservanţi este şi ea rezonabilă, susţine Gabriela Munteanu, precizând că în cazul ciocolatei negre (Dark) – pe care mizează în mod deosebit Kandia – cantitatea de conservanţi este mai scăzută decât în cel al ciocolatei cu lapte.

Loading...
spre