Stresul este una din afectiunile cu care se confrunta multi romani. Trei sferturi dintre angajatii romani se declara stresati la locul de munca, iar 80% dintre acestia resimt stresul si suprasolicitarea acumulata intr-o serie de afectiuni, arata datele unui studiu recent.

Dr. Ruxandra Constantina, medic specialist medicina de familie, spune ca stresul este raspunsul pe care-l genereaza psihicul uman in exercitiul de mobilizare si adaptare a organismului la anumiti stimuli externi.

Exista intotdeauna stresul „sezonier”, al trecerii la un nou anotimp: alte temperaturi, presiune atmosferica, luminozitate diferita, alimentatie, scrie click.

Exista stresul cotidian, de care nimeni nu scapa; depinde doar de noi sa stim cum sa reducem la minim efectele negative ale stresului asupra corpului nostru fizic, psihic, emotional.

Cum se manifesta stresul?

Stresul se manifesta ca o stare de oboseala fizica si psihica, scaderea energiei vitale, tulburari de memorare, de concentrare, ameteala, somnolenta diurna, tulburari de somn nocturn, irascibilitate, variatii ale apetitului etc.

Cand stresul este prelungit, in corpul nostru apar efecte pe sistemul cardio-vascular, efecte metabolice, efecte la nivelul sistemului nervos, efecte la nivelul sistemului digestiv si hepato-biliar.

Este foarte util sa invatam sa utilizam tehnici si produse naturale pentru a ne mentine echilibrul fizic, psihic, emotional, o stare buna a imunitatii, sa fim energici, tonici si bine-dispusi. Avem la indemana:

  •   terapii cu suplimente (important este sa alegem suplimente naturale, de calitate  si in concentratii optime)
  • alimente specifice primaverii
  • hidratare cu apa, sucuri naturale, ceaiuri
  •  alte tehnici: respiratie, meditatie, reflexoterapie, reflexoterapie polarizata

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.