Acasă Sanatate Coca-Cola va lansa o bautura care ajuta la ingrijirea parului, a unghiilor,...

Coca-Cola va lansa o bautura care ajuta la ingrijirea parului, a unghiilor, a pielii si la pierderea in greutate! FOTO

Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai importante stiri

Coca-Cola se afla in parteneriat cu o companie farmaceutica pentru lansarea unei game de bauturi pentru frumusete si alte beneficii pentru sanatate.

Mai tarziu in aceasta toamna, Coca-Cola si producatorul de medicamente Sanofi vor incepe vanzarea marcii Beautific Oenobiol ca parte dintr-o campanie pilot ce va acoperi un numar limitat de magazine din Franta, informeaza Daily Mail.

Potrivit unui raport Wall Street Journal, gama de patru bauturi Oenobiol va contine apa minerala, suc de fructe si aditivi nutritivi.

Conform descrierii ce va aparea pe ambalaje, produsele „ajuta la intarirea firului de par si a unghiilor, la pierderea in greutate si la cresterea energiei”.

Cele doua companii au confirmat decizia dupa scurgerea unor informatii apartinand sindicatelor Sanofi, conform carora muncitorii ar fi fost nemultumiti de faptul ca producatorul farmaceutic a inceput sa vorbeasca de bauturi pentru frumusete la numai o luna dupa ce a anuntat planurile de reducere a anagajatilor la un numar de 900.

Anuntul lansarii a fost facut in contextul in care Coca-Cola incearca sa creasca vanzarile in Europa si in care, asemenea competitorului Pepsi, lanseaza mai multe bauturi cu un continut redus de calorii.

Mai devreme in acest an, filiala producatoare de bauturi din Franta a lansat varianta Sprite cu stevia, un indulcitor natural fara calorii, dupa ce in 2010 a introdus Fanta cu stevia.

Sanofi, un producator de medicamente cu sediul in Paris, a cumparat Laboratoire Oenobiol in 2009, o companie care produce suplimente nutritionale pentru piele si ingrijirea parului.

Pentru Sanofi, intrarea pe piata bauturilor pentru frumusete este legata de incercarile continue de a-si creste oferta de produse fara prescriptie medicala pentru a compensa diminuarea veniturilor, cauzata de competitia cu producatorii de medicamente.