Urmeaza aceste activitati in mod regulat si vei pierde kilogramele in plus extrem de repede. Jim Sarete este un antrenor american de fitness, destul de celebru peste ocean, care a pus la punct aceasta tehnica pentru persoanele care nu au timp sa faca exercitii fizice, cu scopul unei reduceri rapide a surplusului de grasime.

Activitatile prin care se slabeste in mod obisnuit nu sunt suficient de bune pentru acest antrenor. De exemplu, alergarea ne permite sa scapam doar de 150 de calorii pe ora. Prin comparatie, metoda pusa la punct de el permite sa arzi 100 de calorii in doar 4 minute, daca ii urmezi exact indicatiile.

„Daca esti de parere ca ai deja o conditie fizica excelenta, poti sa te multumesti cu doar 2 minute. In plus, in timp poti sa maresti durata la 4 minute”, recomanda Sarete.

Acesta a pus la punct acest program de exercitii pentru persoanele care duc un stil de viata inactiv si care obosesc in sala de antrenament dupa doar cateva minute de exercitii.

Incearca sa faci acest exercitiu in mod regulat si invita-i si pe membrii familiei tale sa ti se alature.

Acest program care iti permite sa pierzi 100 de calorii in doar cateva minute contine urmatoarele activitati:

Sarituri cu bratele intinse

Fa asta de 10 ori.

Genuflexiuni

Tot de 10 ori.

Flotari

Fa 10 repetari. Daca nu poti sa le faci pe podea, fa-le sprijinit de perete.

Step

Repeta de 10 ori pentru fiecare picior.

Aceasta mini-combinatie de exercitii poate fi facuta de cate ori ai timp.

Executa acest set complet de exercitii, fara sa faci pauza intre ele, si in 4 minute vei arde 100 de calorii, fara sa pierzi timp si fara prea mare efort.

Sursa: secretele.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.