Acasă Stirile zilei Tech Ce risti daca incarci poze reale pe Facebook! Este cea mai mare...

Ce risti daca incarci poze reale pe Facebook! Este cea mai mare greseala!

LONDON - FEBRUARY 03: The Facebook logo is reflected in the eye of a girl surfing the internet on February 3, 2008 in London, England. (Photo by Chris Jackson/Getty Images)
Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai importante stiri

Se crede ca Facebook ar reprezenta un mijloc prin care „sistemul” ar urma sa controleze omenirea, datorita informatiilor reale furnizate de catre utilizatori, fiind considerata o capcana a serviciilor secrete americane.

Se pare ca o echipa de cercetatori de la Facebook lucreaza la un program de recunoastere faciala, reusind adevarate performante cu acest soft.

Potrivit gizmondo.com, programul poate identifica persoanele din poze cu o acuratete de pana la 97,25%. Noua versiune a softului va fi prezentata pe larg, in luna iunie, in cadrul unei conferinte, scrie A1.

Totul a pornit in momentul in care Facebook a cumparat compania israeliana Face.com, cu peste 80 de milioane de dolari.

Facebook a recunoscut ca a cumparat Face.com, specializata in recunoasterea faciala si in producerea instrumentelor informatice ce permit identificarea persoanelor care apar in fotografiile postate online, fara a preciza insa valoarea tranzactiei, potrivit mediafax.ro.

„Oamenii care folosesc Facebook adora sa impartaseasca fotografii si diverse amintiri cu prietenii lor, iar tehnologia dezvoltata de Face.com contribuie la furnizarea unei experiente mai bune” , a declarat un purtator de cuvant al retelei de socializare Facebook.

„Lucrand direct cu Facebook si alaturandu-ne echipelor sale, vom avea mai multe ocazii de a crea produse formidable pentru consumatori – este exact ceea ce am dorit intotdeauna”, a declarat Gil Hirsh, directorul general al companiei Face.com, pe blogul firmei.

Face.com a efectuat mai multe cercetari, timp de mai multi ani, si a realizat softuri de reconoastere faciala, care ar putea fi folosite atat pentru supraveghere, monitorizare, spionaj, dar si de catre diverse companii cu scopul de a obtine informatii legate de obiceiurile de consum ale oamenilor.