Alimentele care te satura si te slabesc in acelasi timp

Unul dintre trucurile cele mai simple pentru a scapa de kilogramele in plus este sa reduci cantitatea de alimente consumate pe parcursul zilei.

Insa problema apare atunci cand porțiile mici nu te satura si nu-ți ofera senzația de sațietate care sa te faca sa nu mai visezi la prajituri uriase, farfurii aburinde cu paste sau cartofi prajiți.

1.Sursele de proteine. Ouale, iaurtul, branzeturile slabe si pestele sunt ideale pentru a fi consumate in prima parte a zilei. Un mic dejun proteic te va ajuta sa rezisti provocarilor din prima parte a zilei. Si un pranz din care nu lipsesc combinațiile de proteine animale cu legume proaspete menține senzația de sațietate. Proteinele pot fi o gustare inspirata, iar boabele de soia sunt mai mult decat indicate.

2.Cerealele integrale. Poți alterna mesele proteice de dimineața cu cele bazate pe cereale integrale. De exemplu, fulgii de ovaz te ajuta sa te simți satul pentru 4 ore. Poți opta si pentru painea integrala, pentru ca reprezinta o concentrație de fibre si carbohidrați care te satura mult mai repede decat paine alba.

3.Migdalele. Sunt perfecte ca gustare si pentru un plus de gust, le poți consuma usor coapte. Conțin grasimi sanatoase care mențin senzația de sațietate, fara sa te ingrase, daca mananci doar cateva pe zi.

4.Leguminoasele. Sunt ieftine, bogate in proteine si pot fi oricand baza unei salate sațioase. Doua, trei sute grame de fasole, linte sau de naut, fierte si combinate cu legume proaspete, condimente si zeama de lamaie te vor face sa apreciezi la maximum valoarea vegetalelor care satura si nu ingrasa.

Sursa: oanacuzino

spre