Volkswagen a confirmat ca ia in considerare lansarea unui brand low-cost, care sa concureze cu modelele low-cost ale grupului Renault.

Despre succesul Dacia, Hackenberg a spus ca nu a fost surprins de cat de bine merge, dar a lasat de inteles ca raspunsul Volkswagen ar putea avea un succes si mai mare.

„Dacia nu este prezenta pe piete mari precum China, asa ca exista suficient de mult spatiu pentru a creste mai mult”, a mai spus oficialul VW pentru publicatia Autocar.

In urma aproape doua sapramani, Bernd Osterloh, seful organizatiei care reprezinta angajatii Volkswagen, a spus ca grupul pregateste un model low-cost cu care sa atace pietele emergente. Masina va avea preturi ce pornesc de la 5.000 de euro si va fi comercializata incepand cu anul 2014.

Ulrich Hackenberg, membru al consiliului de administratie a marcii Volkswagen, a declarat ca intotdeauna s-a urmarit dezvoltarea pe noi segmente pe pietele globale si ca a fost identificat un potential imens pentru lansarea de masini sub pretul la care vinde acum VW.

„Un nou segment creste puternic sub nivelul nostru (n.r. – ca pret). In China de exemplu, vindem masini pentru mai putin de 8.000 de euro, dar sunt branduri care vand masini sub 6.000 de euro. E de inteles sa concuram cu acele branduri”, a declarat Hackenberg.

Acesta a mai spus ca pentru productia noilor modele vor fi folosite platformele existente ale modelelor care au iesti din productie sau ale celor a caror productie se apropie de sfarsit, decat sa construiasca de la zero noi platforme.

„Avem tehnologie in care s-a investit si care a fost imbunatatita de-a lungul timpului, si este mai usor sa imparti costurile cu piese care sunt deja disponibile. Deci, nu trebuie sa facem noi investitii in tehnologie”, a mai declarat oficial VW, care nu a dorit sa precizeze ce modelre vor fi lansare sub noul sub-brand, dar a lasat sa se inteleaga ca sunt luate in calcul si modelele break, berlina sau MPV.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.