Acasă Stirile zilei Tupeu fara limita! Angajatii vin de acasa cu casa de marcat, scot...

Tupeu fara limita! Angajatii vin de acasa cu casa de marcat, scot din priza casa CNADNR-ului si pleaca acasa cu 8-9.000 de lei pe tura

Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai importante stiri

Alin Goga, director adjunct de investitii in cadrul directiei regionale de la Craiova si fost director la departamentul juridic din aceeasi companie, a facut grave acuzatii despre modul cum se lucreaza in Compania Nationala de Autostrazi.

CNADNR a anuntat ca a suspendat contractul directorului adjunct de investitii din cadrul Directiei Drumuri si Poduri Craiova, Alin Goga, dupa ce acesta a afirmat la o emisiune TV ca autostrada Sibiu-Orastie trebuie inchisa si reconstruita, nepermitand circulatia in conditii de siguranta, si a criticat compania.

Compania de Drumuri arata, intr-un comunicat, ca fisa de post semnata de toti salariatii CNADNR interzice acestora sa acorde interviuri si sa furnizeze documente sau informatii in legatura cu activitatea CNADNR in lipa unui mandat acordat de directorul general, noteaza gandul.

„Avand in vedere ca domnul Alin Goga a afirmat ca a participat la o sedinta CTE unde a constatat ca «tratam lucrurile cu superficialitate», ca referitor la autostrada Orastie – Sibiu «nu exista rezolvare tehnica in» acest moment, ca «s-a facut o cheta de 250 de mii euro», ca «noi suntem cei mai inteligenti si cei mai buni, pe unde am ales sa construim? Exact pe unde este cel mai prost», ca «angajatii CNADNR vin de acasa cu casa de marcat, scot din priza casa CNADNR-ului si pleaca acasa cu 8-9.000 ron pe tura», comisia de cercetare disciplinara a solicitat salariatului, ca in data de 28.08.2015 sa se prezinte la comisie in vederea probarii celor afirmate”, sustine CNADNR.

Goga a afirmat in iulie ca tronsonul de autostrada Sibiu-Orastie trebuie reconstruit si a vorbit despre ilegalitati in CNADNR.

„Va spun ca suntem ca la «Mesterul Manole»: ce am construit si am platit: 150 de milioane de euro trebuie sa scoatem tot afara si – am vorbit asta cu profesori universitari, cu absolut toata lumea – in conditiile in care am stiut ca receptionam un lucru defect. A fost o pasivitate. Acum o luna de zile am fost la o alta emisiune si dupa patru zile am fost chemat la DNA. Sper ca maine DNA-ul sa fie la CNADNR. Nu poate sa ramana asa. Paroxismul la care s-a ajuns in CNADNR e departe de orice inchipuire. 14 miliarde de euro am primit din 2007 pana in prezent. Sunt bani care s-au dus si pe intretinere, pe investitii, reabilitari si avem o retea care e jalnica, pentru ca totul porneste din interior: 6.000 de oameni si 10 la suta sunt ingineri de drumuri si poduri. Acolo doar 10 la suta sunt ingineri de drumuri, intr-o companie eminamente tehnica. Sunt regionale care au patru ingineri de drumuri. in conditiile in care am angajat toate specializarile exotice, gasiti papagali de toate culorile. Fiecare director si-a angajat toate rudele. Nu este de astazi, se perpetueaza”, a spus Goga.

„Daca lumea ar sti cum se cheltuiesc banii, ne-ar impusca ca pe caini, la gard”

In 2011, acelasi Alin Goga spunea la Romania te iubesc! despre contractul pentru autostrada Comarnic-Brasov ca ar fi presupus o mita de 440 de milioane de euro.

Goga, fost director in Departamentul juridic din compania de autostrazi, spunea in 2011 ca rezilierea contractului cu Vinci, in 2010, pentru construirea autostrazii spre munte s-a facut pentru ca s-a cerut o spaga prea mare.

„E vorba de 40 de milioane cash si 400 de milioane in lucrari, pe 30 de ani. Cash, in punga primiti de niste oameni…oriunede vor ei… cum vrei mosule… ori in punga, ori in bancuta…”, declara in 2011 Alin Goga.

si in 2010 Goga iesea public cu declaratii transante despre lucrarile la drumuri, citate de stirileprotv.ro: „Daca lumea ar sti in Romania cum se cheltuiesc banii publici si cat de prost sunt administrati ne-ar impusca ca pe caini, la gard”, spunea Goga in 2010, pornind de la scandalul executiei lucrarilor la soseaua Transalpina.

Pe durata cercetarii disciplinare prealabile, contractul individual de munca al lui Goga este suspendat conform legii, salariatul avand obligatia de a raspunde, in aceasta perioada, la convocarile comisiei de cercetare disciplinara prealabila, a anuntat miercuri Compania de Drumuri.

CNADNR sustine ca Goga a avut perioade in care a renuntat la calitatea de salariat al companiei de drumuri, dupa care s-a reangajat, si a mai fost subiectul unei cercetari disciplinare. Dupa desfacerea contractului individual de munca pentru absente nemotivate, a fost reangajat tinandu-se cont de situatia familiala a acestuia, potrivit sursei citate.

Alin Goga a afirmat la finele lunii iulie, la Realitatea TV, ca tronsonul de autostrada Sibiu-Orastie ar trebui inchis, in contextul in care circulatia se desfasoara in conditii nesigure, iar singura solutie ramane reconstruirea sa. Asta in conditiile in care au existat proiectant, consultant, inclusiv sesizari cu privire la situatia terenului, iar traseul s-a modificat cu cateva sute de metri pe o zona unde se produc alunecari si este cunoscut acest lucru. in acest sens, explica Alin Goga, o dovada in plus a situatiei terenului fiind DN7 si magistrala feroviara 200 care au avut probleme dintotdeauna, in zona aceea, si in permanenta CNADNR si CFR au efectuat reparatii si, cu toate acestea, alunecarile tot se produc.