Trucurile care te pot ajuta sa scapi de grasimea de pe burta!

Grasimea de pe burta este un dusman al tuturor, iar pentru a scapa de ea trebuie sa urmezi cateva trucuri simple care te vor ajuta garantat. Bea dimineata pe stomacul gol o cana de apa calduta cu zeama de lamaie.

Consuma fructele inainte de pranz si bazeaza-te pe fructele de padure.

Ceaiul verde stimuleaza metabolismul si arde grasimea de pe abdomen.

Migdalele reduc ajuta la arderea grasimii si au beneficii importante pentru sanatate. Mananca sase bucati dimineata.

Guggul este o planta folosita in medicina ayurvedica, recunoscuta pentru declansarea procesului numit termogeneza, ce creste numarul caloriilor consumate de organism pentru a obtine energie, ducand astfel la scaderea numarului de calorii stocate ca grasime.

Alimentele precum brocoli, varza, morcovi, fasole, grapefruit, mere, fructe de padure, usturoi, ardei iute, ghimbir, stimuleaza metabolismul.

Ce alimente

Include in dieta urmatoarele tipuri de alimente:

Proteine: carne slaba, peste, oua, urda

Legume: spanac, brocoli, salata, conopida

Fructe: banane, portocale, mere, ananas, pere

Grasimi: ulei de masline, ulei de peste, unt, nuci, seminte de in

Carbohidrati: orez brun, ovaz, paste integrale, quinoa

Mananca cereale integrale in combinatie cu legume si ulei de masline.

Daca bei destula apa si ceai, iti stimulezi metabolismul si mentii o buna functionare a sistemului digestiv.

Un mic dejun sanatos trebuie sa contina deopotriva carbohidrati (cereale integrale, paine, fructe), proteine (oua, lactate degresate) si lipide sanatoase (caju/nuci/migdale, ulei de masline).

Cercetarile arata ca polifenolii, aflati in concentratia mai mare in ceaiul oolong, sunt extrem de eficienti in procesul de ardere a grasimilor. Acesti compusi activeaza termogeneza (producerea de caldura), care accelereaza procesele de oxidare in organism. S-a demonstrat ca consumul de ceai oolong – doua cani pe zi – dubleaza cantitatea de grasime „arsa” in organism

Yoga este o buna metod a sa scapi de grasimea de pe burta rapid.

Exercitiile fizice tintite, precum clasicele abdomene, nu au niciun efect asupra grasimii abdominale. Exercitiile cardio sunt mult mai potrivite in acest sens. Joggingul, aerobicul sau plimbarile in pas alert subtiaza mai repede talia.

Daca te odihnesti suficient, vei scapa mai usor de colaceii de pe talie. Intr-un studiu, persoanele care dormeau cel putin sase ore pe noapte, erau mai putin predispuse sa faca burta, comparativ cu cele care dormeau mai putin.

Sursa: doctorulzilei.ro

Citeste caplimpede

spre