Si tu faci greseala asta! Cum scapi in cativa pasi de durerea de spate

Raw Life and Style

In ziua de astazi cand majoritatea celor dintre noi au un job care implica statul pe scaun in majoritatea timpului durerea de spate devine o afectiune comuna.

Aceasta afectiune poate fi extrem de dureroasa si iti poate afecta stilul de viata, intrucat iti limiteaza activitatea si mobilitatea.

Sciatica, sau durerea de spate in zona inferioara este o afectiune, care sincer vorbind, nu se vindeca usor. Cu toate acestea, in continuare iti vom dezvalui 7 lucruri pe care e indicat sa le eviti pentru a ameliora durerea si, in cele din urma, pentru a scapa de ea.

Evita sa te concentrezi asupra diagnosticului

Poate nu esti constient de faptul ca peste 85% din cazurile de sciatica pot fi clasificate ca ” non-specifice”. Asta inseamna ca sursa sau cauza durerii nu poate fi specificata. Testele de diagnostic specifice in cazul acestei afectiuni, pot oferi o imagine detaliata a oaselor, discului si articulatiilor, insa nu exista un test care poate preciza cu acuratete de 100% radacina problemei, noteaza secretele.

Nu ridica greutati

Click pe aceeasi tema:  Un medic explica ce se intampla dupa ce renuntati la fumat!

Ridicarea frecventa a greutatilor constituie una dintre cauzele principale ale durerii sciaticei. Asadar, trebuie sa incerci sa nu mai faci activitati care sa puna presiune asupra spatelui; de exemplu, poti folosi echipament specializat sau poti recurge la o metoda care sa nu te afecteze(in cazul cumparaturilor, poti face apel la un carucior special).

Nu evita miscarea

Stim ca la inceput poate fi dureros, insa exercitiile s-au dovedit utile in aceasta situatie, si este indicat sa fii atent la postura adecvata a corpului. Exercitiile iti vor mentine muschii puternici si vor imbunatati activitatea circulatiei catre articulatii si disc.

Incearca sa nu mai stai cocosat

Pozitia de stat pe scaun neadecvata este una dintre cele mai comune cauze ale acestei probleme. Mai bine zis, presiunea exercitata asupra spatelui in timpul sederii, in pozitie aplecat, afecteaza excesiv articulatiile, muschii si discul, si astfel apare durerea. Pentru a reduce si elimina disconfortul, trebuie sa incerci sa stai pe scaun in pozitia corecta, pe care sa o mentii.

Aplecari repetate

Click pe aceeasi tema:  Apa care te poate feri de cele mai grave boli! Japonezii o folosesc de zeci de ani

Daca ai tendinta sa faci aplecari repetate, acest lucru poate constitui radacina durerilor tale. Mai bine zis, presiunea exercitata asupra discului cauzeaza dureri. Asadar, trebuie sa iti controlezi miscarile. De asemenea, asigura-te ca faci exercitii, pentru a-ti diminua durerile. Acestea te vor ajuta sa te echilibrezi, in timp ce vor actiona asupra durerii.

Nu incerca tratamente pasive

Din pacate, efectele tratamentelor pasive, care includ caldura, gheata sau ultrasunetele sunt doar temporare, chiar daca ofera alinare. Pe de alta parte, conform cercetarilor, doua abordari care reduc durerile de spate sunt exercitiile si postura corecta a corpului. Mergi la un kinetoterapeut pentru a practica exercitiile adecvate afectiunii de care suferi.

Actioneaza – nu astepta ca durerea sa dispara

Daca durerea de spate nu iti trece si dureaza mai mult de 1-2 saptamani, nu trebuie sa mai astepti. In loc sa faci asta, ar trebui sa mergi la medic sau terapeut. Nu e nicio indoiala ca, cu cat incepi mai devreme tratamentul, cu atat te vei simti mai bine.









spre