Acasă Stirile zilei Retail Se deschide o noua retea de magazine in Bucuresti, „Pe gustate!”

Se deschide o noua retea de magazine in Bucuresti, „Pe gustate!”

Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai importante stiri

Producatorul de lactate Lactag va deschide pana la Paste 12 magazine de proximitate in Bucuresti, „Pe gustate!”

Producatorul argesean de lactate Lactag a inceput ofensiva pe piata de retail bucuresteana. Saptamana trecuta a inaugurat trei magazine sub brandul „Pe gustate!”, iar pana in martie are in plan deschiderea a inca 9 unitati. In total, Lactag va avea pana de Paste 30 de magazine in zona de sud a tarii. Printre acestea se numara si un supermarket cu o suprafata de 1500 de metri patrati pe care il va inaugura in Craiova in urmatoarea perioada. Unitatile deja deschise in Bucuresti sunt in zona Obor (Halele Centrale), Bd Obregia si Sos Berceni si urmeaza un altul in zona Lamotesti si doua pe Bulevardul Oltenita.

„In Bucuresti sunt magazine de proximitate cu suprafete cuprinse intre 80 si 120 de metri patrati si cu vanzare asistata, dar vom avea si un hipermarket de 1.500 de metri patrati la Craiova pe care il vom deschide pana in luna mai. Este vorba despre o investitie proprie a companiei Lactag”, a declarat Cristi Pana, directorul de dezvoltare al companiei.

Investitii de milioane

Acesta nu a dorit sa precizeze valoarea investitiei, dar a mentionat ca este vorba despre cateva milioane de euro. De altfel, asociatii Lactag, societate listata la Bursa de Valori Bucuresti, au decis la finele anului trecut majorarea capitalului social al companiei cu aproximativ 2,8 milioane de lei pentru investitii si majorarea cotei de piata. Mai mult, in aceeasi adunare a actionarilor au hotarat accesarea unui credit de la Raiffeisen Bank de pana la 4 milioane de euro pentru dezvoltare, imbunatatirea eficientei energetice, sau achizitionarea de noi comapanii pentru diversificarea activitatii societatii.

Magazin de proximitate cu preturi de producator

Unitatile din capitala vor comercializa toata gama de lactate din portofoliul Lactag, dar si alte produse fresh precum carne, mezeluri, peste, legume, produse de bacanie si panificatie. De asemenea, vor avea si produse non-food de stricta necesitate.

„Am mers pe ideea ca intr-un magazin de proximitate trebuie sa ai un cos minim de produse, dar cu vanzare rapida si servicii ireprosabile”, a mai declarat oficialul Lactag. In ceea ce priveste preturile, Pana sustine ca pe zona de produse proaspete vor fi de producator. „Vom vinde cu preturi de producator la produsele fresh, inclusiv la mezeluri si carne, ca urmare a intelegerilor pe care le avem cu unii producatori pe acest segment. La celelate categorii vom avea un adaos de 5-18%, cu mentiunea ca la celelate produse alimentare vom avea adaosuri de cel mult 12%”, a explicat directorul Lactag. „Vrem sa ne prezentim direct clientilor din Bucuresti asa cum am facut-o cu succes si in Pitesti”, a mai explicat reprezentantul companiei.

Atuurile „Pe gustate!”

In ultimii doi ani piata bucuresteana de retail a fost invadata de magazine de proximitate, marii retaileri precum Mega-Image cu brandul lor Shop&Go, Carrefour cu Express sau Metro cu LaDoiPasi au inaugurat magazin dupa magazin si continua sa o faca. In urma lor, vin cu planuri extrem de ambitioase comerciantii autohtoni, cum ar fi gorjeanul Nicolae Sarcina, proprietarul fostelor hipermarketuri Pic, care vrea sa deschida anul acesta 50 de unitati Succes. Im toata aceasta efervescenta si in contextul unui consum in scadere, pitestenii de la Lactag vor cota de piata oferind, spun ei, preturi bune si servicii imbatabile.

„Oricine poate sa vanda Coca-Cola, dar noi vindem servicii. Spre exemplu, in fiecare magazin avem sampling permanent la produsele noastre. De asemenea, unul dintre atuurile principale consta in faptul ca suntem producatori si am deschis si un depozit in Bucuresti”, explica Pana.

Potrivit acestuia, in momentul de fata aproximativ 35% din vanzarile companiei se realizeaza prin cele 11 unitati deschise de anul trecut in judetul Arges si municipiul Craiova.

Lactag, compania detinuta de unul dintre fondatorii producatorului de inghetata Top Gel, Iriza Robert (57,7% dintre actiuni) si fostul director general al Top Gel, Asan-Mic Adriean (32,9%) a raportat in primul semestru al anului trecut vanzari nete de 9,1 milioane de lei.

Sursa: economica.net