PRESA INTERNATIONALA a relatat CONDAMNAREA lui DAN VOICULESCU!

Presa internationala a relatat pas cu pas despre condamnarea omului de afaceri Dan Voiculescu la 10 ani de inchisoare in dosarul ICA.

– Agentia France Presse scrie ca ”un mogul media roman si informator secret al comunismului a fost condamnat la 10 ani de inchisoare pentru frauda asupra statului”.

Voiculescu a negat in mod repetat acuzatiile, spunand ca este o victima a razbunarii presedintelui de centru dreapta Traian Basescu.

In 2009, Voiculescu era unul dintre cei mai bogati trei romani, cu o avere estimata la 1,5-1,6 miliarde de euro, mai scrie AFP.

– Global Post: Politicianul roman Dan Voiculescu a fost condamnat la 10 ani de inchisoare pentru coruptie

Omul de afaceri si fondatorul partidului Conservator Dan Voiculescu a fost condamnat la 10 ani de inchisoare intr-un caz de coruptie. Procesul a fost in atentia presei si a publicului timp de 6 ani, iar Voiculescu este cea mai influenta persoana publica condamnata, dupa fostul premierAdrian Nastase.

– Business Review: Mogulul media roman Dan Voiculescu, condamnat la 10 ani de inchisoare

Verdictul istoric vine dupa ani de proceduri judiciare, amanari, manevre politice si atacuri media. Cazul a inceput in 2008 si o instanta inferioara a dat deja o sentinta de 5 ani, care a fost contestata cu apel.

Alti 12 oameni implicati in acest caz au primit sentinte de pana la 8 ani de inchisoare.

– ABC News: Mogul roman, condamnat la 10 ani de inchisoare pentru frauda

Dan Voiculescu si alti sase inculpati au fost condamnati la inchisoare pentru frauda. Deoarece Voiculescu are peste 60 de ani, va putea fi eliberat dupa ce va executa o treime din pedeapsa.

– Agentia de presa chineza Xinhua: Om de afaceri si politician roman, condamnat la 10 ani de inchisoare

Dan Voiculescu a fost condamnat la 10 ani de inchisoare intr-un dosar de coruptie ce a presupus privatizarea unui institut agricol roman, fapta care a prejudiciat statul cu 60 de milioane de euro.

Curtea de Apel a decis confiscarea terenurilor Antena 1, Antena 3 si ale grupului Grivco, detinute de Voiculescu, dar si blocarea conturilor sale.

Condamnarea lui Dan Voiculescu in dosarul ICA a fost relatata si de Associated Press, Daily Mail, Huffington Post si de ORF (Österreichischer Rundfunk, furnizorul public de televiziune din Austria).

Sursa: mediafax.ro

spre