Grupul francez PSA Peugeot Citroen va reduce la jumatate numarul de modele produse si va transforma automobilele „DS” ale Citroen intr-o marca separata, in incercarea de a reveni pe profit in urmatorii trei ani.
Peugeot, cel mai mare producator auto francez si al doilea din Europa, spera sa ajunga la o marja de profit operational de 2% din vanzari pana in anul 2018 si tinteste o profitabilitate de 5% in perioada 2019-2023, a declarat luni directorul general al companiei, Carlos Tavares, care a prezentat noua strategie, transmite Bloomberg.
Tavares (55 de ani) a devenit CEO la Peugeot la finele lunii martie si va fi resposabil de reorganizarea companiei, care a acumulat pierderi nete de peste 7,5 miliarde euro in ultimii doi ani si jumatate.
Noua strategie se bazeaza pe reducerea numarului de modele produse la 26, de la 45 in prezent, precum si pe extinderea agresiva pe piete din afara Europei, finantata partial prin planul de recapitalizare in urma caruia compania va fi controlata de statul francez, compania chineza de stat Dongfeng Motor si familia Peugeot.