Mazda a lansat în România noul model CX-5

Noul SUV CX-5 compact crossover, prezentat de Mazda la salonul auto de la Frankfurt anul trecut, este disponibil de luni în România şi are un preţ de pornire de 22.190 de euro, cu TVA inclusă.

Modelul poate fi comandat în patru niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction şi Revolution, se arată într-un comunicat al Mazda România.

În versiunea standard, CX-5 are sistem de aer condiţionat, geamuri electrice, senzori pentru presiunea pneurilor, sistemul i-STOP care permite scăderea consumului, echipamente de siguranţă şi şase airbaguri, sistem de pornire fără cheie şi sistem de asistenţă la plecarea din rampă.

Dacă se optează pentru nivelurile de dotări superioare, noul SUV poate fi echipat, printre altele, cu pilot automat, conectivitate Bluetooth, display central tactil color, sistemul inteligent de frânare în oraş, faruri Bi-xenon direcţionale, cameră pentru deplasarea cu spatele, sistem audio Bose cu nouă difuzoare, sistemul RVM de monitorizare a unghiului mort.

Clienţii pot opta pentru tracţiune faţă sau integrală, cât şi pentru cutie manuală sau automată.Varianta de top, Revolution, echipată cu motorizarea diesel CD175, tracţiune integrală şi transmisie automată, va avea un cost de 34.590 de euro (TVA inclus).

Reţeaua naţională de dealeri Mazda este compusă din 12 parteneri, care operează prin 14 reprezentanţe.

Anul trecut, în România au fost înmatriculate 529 automobile Mazda, cu 25% mai puţine faţă de nivelul înregistrat în 2010.

spre