Acasă Stirile zilei Retail Magazinele de produse electrice si electrocasnice se pregatesc de VINEREA NEAGRA!

Magazinele de produse electrice si electrocasnice se pregatesc de VINEREA NEAGRA!

Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai importante stiri

Magazinele de produse electrice si electrocasnice au intrat in pregatiri pentru Black Friday (Vinerea Neagra), ziua cu cele mai mari reduceri de preturi din an.

Anul trecut a fost pentru prima data in care romanii, alaturi de americani, au „sarbatorit” in ultima vineri a lunii noiembrie „Black Friday„, ziua care marcheaza debutul achizitiilor pentru sarbatorile de iarna si in care comerciantii fac cele mai mari reduceri de pret. Mai multi retaileri din mediul online cat si offline au oferit atunci reduceri de pana la 80% la zeci de categorii de produse.

Spre exemplu, eMAG, Flanco ,Evomag ,PC Garage sau Koyos au taiat preturile pe 25 noiembrie cu pana la 60% . Mai mult, ca urmare a afluxului extrem de mare de cumparatori. Flanco a prelungit anul trecut „vinerea neagra” pana duminica inclusiv.

Anul acesta, istoria se pare ca se va repeta, retailerii fiind deja in plin proces de pregatire pentru ziua cu cele mai mari reduceri din an. „Black Friday a fost o inițiativa adusa in premiera anul trecut de catre Flanco alaturi de eMAG și pe care o vom continua și anul acesta, multumita succesului de care s-a bucurat. Anul trecut am implementat campania intr-un mod inedit fata de formatul international – am oferit consumatorilor romani sansa de a se bucura de un intreg weekend de promoții, nu doar de o zi, iar pentru acest an vom avea din nou o abordare creativa. (…) Pregatirile pentru campanie sunt in plina desfașurare in acest moment, vizand reduceri pentru o gama larga de produse. In plus, pregatim stocuri care sa garanteze achiziții la prețuri avantajoase pentru toți clienții interesați de acest eveniment de shopping. Mai mult, magazinele vor intampina clienții nu doar cu oferte foarte bune, ci cu adevarate experiențe complete de testare a tehnologiei și nu numai.”, a declarat Marina Zara, Marketing Director Flanco.

Retailerul a avut anul trecut, in week-endul aferent Black Friday, incasari de 30 de milioane de lei, nivel similar cu cel al unei luni obișnuite ca februarie sau iunie.Estimarile pentru anul acesta sunt pe masura. „Pentru acest an ne propunem sa atingem noi recorduri. Ne asteptam ca rezultatele sa fie spectaculoase, in conditiile in care campania Black Friday va viza categorii importante de produse”, ne-a mai declarat reprezentanta Flanco.