In continuarea campaniei Salvati Rosia Montana cu mesajul „Un om valoreaza mai mult decat aurul pe care il poarta. La fel si o tara.”, Papaya Advertising a lansat un nou spot, in care protagonist este actorul Dragos Bucur.

Primul clip din campanie, in care joaca Maia Morgenstern, a fost lansat pe 15 iunie si a ajuns la peste 420.000 de vizualizari doar pe canalul de YouTube al agentiei.

„Conceptul creativ al campaniei este foarte simplu. Extragerea aurului, asa cum se doreste sa se faca la Rosia Montana va provoca suferinta. Oameni dati afara din casele in care s-au nascut, un lac imens de cianura, cativa munti rasi de pe suprafata pamantului…Si asta pentru aur. Sa facem ce cu el? Cercei? Daca vor cercei, le dam cercei. Numai sa ne lase in pace”

a spus Robert Tiderle (Creative Director, Papaya Advertising).

Aici vezi al doilea clip:

1 COMENTARIU

  1. conceptul creativ al campaniei chiar ca e simplu. sa socheze prin violenta gratuita. De ce nu vin cu argumente? de ce nu spun nimic de parerea localnicilor? sau lucrurile astea nu conteaza? eu zic ca astea conteaza, nu numarul de vizualizari pe youtube.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.