De ce s-a prabusit ELICOPTERUL de la Constanta! Ce facea PILOTUL in timpul zborului!

Se pare ca motivele pentru care elicopterul SMURD s-a prabusit in lacul Siutghiol nu ar fi cele tehnice, ci tocmai ca pilotul s-ar fi jucat cu elicopterul pentru a face valuri, la propriu.

Nu trebuia sa vina niciun raport de expertiza care sa constate, ca si expertii de la Airbus Helicopters Germania, ca „nu exista indicii care sa suspecteze vreo cauza tehnica generatoare sau contributoare la producerea accidentului”.

Ati fi aflat acest lucru chiar la cateva zile dupa accident daca erati jurnalist sau ofiter in serviciile secrete sau membru al Guvernului, facand doar o simpla investigatie la Constanta in randul colegilor pilotului Petre Catuneanu si discutand macar 5 minute cu oamenii de la ROMATSA. Ati fi aflat acelasi lucru: ca aparatul a functionat bine, ca, in momentul decolarii, conditiile meteo erau bune, vizibilitatea era de peste sase kilometri, iar elicopterul SMURD efectua un zbor cu vizibilitatea solului, ceea ce inseamna ca zbura sub 3.000 de metri altitudine.

Si ati mai fi aflat ceva. Ceva grav. Si care nu o sa apara in niciun raport de expertiza public, dar care apare deja in raportul secretizat furnizat premierului Victor Ponta si ministrului de Interne Gabriel Oprea.

Click pe aceeasi tema:  Otelul Galati nu a PRIMIT licenta!

Ca pilotul comandor Petre Catuneanu s-a jucat efectiv cu elicopterul, practica des intalnita la Constanta. Mai pe sleau, ajuns deasupra luciului de apa de la Siutghiol, Catuneanu, cu 2000 de ore de experienta pe acel elicopter, a vrut sa ii amuze pe colegii de echipaj si, prin manevre pe care le mai incercase deja, facute prin balansarea elicopterului foarte aproape de luciul lacului, sa ridice apa si sa faca valuri spectaculoase, „cascadorie” impresionanta pe care, iar asta e un alt adevar trist, au mai incercat-o si altii in trecut. Au trecut atatea zile si nimeni nu s-a intrebat de ce, cu vizibilitate perfecta si cu aparat functional, oamenii aia au cazut in lac. Uite, de aia. In spatele lui Catuneanu, se afla Ginel Cracanel, cu mai putine ore de zbor, si pe care Catuneanu vroia sa il impresioneze.

Surse foarte serioase din SMURD Constanta si ROMATSA m-au asigurat ca asta e purul adevar. Pe care nu o sa il vedeti niciodata rostit public, fiindca noi, astia, pulimea, trebuie sa credem ca ei sunt niste eroi si sa ramanem cu aceasta imagine.

Click pe aceeasi tema:  Fiica lui Kourtney Kardashian, intr-un pictorial la doar o luna de la nastere! Vezi FOTO

Eu refuz sa raman cu aceasta imagine, e treaba voastra, dragi cititori, daca va place sa trageti pe nas cocaina manipularii.

Cred ca trebuie sa trecem la alt nivel de transparenta si, in calitate de cetateni ce contribuie cu cash la intretinerea acestui sistem de urgenta, sa cerem adevarul si eliminarea din sistem a celor ce l-au ascuns. Aura Ion nu avea ce sa caute in avionul pilotat de Adrian Iovan. Pilotul SMURD de la Constanta nu avea voie sa faca manevre de David Copperfield deasupra lacului. Stiti ce inseamna aceste doua realitati? Inseamna indisciplina crasa. Inseamna ca procedurile implementate de marele dumnezeu al medicinei de urgenta Raed Arafat nu sunt respectate, ba chiar sunt ignorate. Domnul Raed Arafat stie si el ce stiu si eu. Ca la Constanta a fost indisciplina. Ca oamenii sai nu i-au respectat regulamentul. Din pacate, una e indisciplina de a nu spala o ambulanta SMURD odata la 4 zile si alta e indisciplina care are ca si consecinta cosciuge.

 

Citeste in pagina urmatoare „Cine e vinovat ca pilotii de la Constanta aveau obiceiul sa se „dea” cu elicopterul”?









spre