Cum este vazut clientul roman de automobile de directorul general Ford Romania! – Cap Limpede

Cum este vazut clientul roman de automobile de directorul general Ford Romania!

Directorul general Ford Romania, Zoltan Brassai, a declarat ca dupa venirea crizei, clientul roman si-a schimbat viziunea si atitudinea, studiaza si testeaza foarte atent oferta, urmarind raportul pret-calitate, cheltuieliile complementare, dar si gradul de siguranta al masinii.

„Clientul roman si-a schimbat atitudinea, isi face tema de-acasa, se uita mult mai mult si studiaza mult mai in detaliu inainte sa ia decizia de cumparare. El se uita nu numai la pretul masinii, care este in continuare un element important in ceea ce priveste decizia de cumparare, dar si la cheltuielile aferente, si la taxa de inregistrare, si la cheltuieli de service, cheltuieli de consum”, a declarat Brassai.

Daca in tarile dezvoltate din Europa de Vest clientii detin mai multe masini pentru activitati precum mersul in oras, vacanta sau legate de business, in Romania majoritatea familiilor au o singura masina, care trebuie sa poata fi folosita pentru toate acestea, a punctat el.

Click pe aceeasi tema:  Catalin Tolontan a decriptat mesajele lui SOV din spatele gratiilor! Vezi legatura cu propaganda lui Putin!

 

spre