Cele mai puternice 6 puncte de presopunctura pentru stres si anxietate!

Raw Life and Style

Metoda antica de vindecare a acupresiunii a luat nastere in Asia cum mai bine de 5000 de ani in urma si a suferit numeroase modificari de-a lungul timpului care au avut scopul de a-i imbunatati eficienta. Este o terapie simpla, dar eficienta care este adesea folosita ca mijloc de auto-tratament pentru a reduce durerea si tensiunea, de a scadea stresul, de a spori activitatea sistemului imunitar si de a stimula circulatia, contribuind la o gama larga de tratamente, de la vindecarea durerilor emotionale la imbunatatirea peformantelor sexuale.

Inaintea de administrarea sedintelor de acupresiune, este recomandat sa se faca exercitii de respiratie profunda si o intindere usoara, pentru a maximiza relaxarea si de a acumula o stare mentala de liniste inainte de sedinta in sine.

Acest articol va oferi numeroase puncte de acupresiune care te pot ajuta atunci cand este necesar, pentru a reduce si elimina o stare mentala care ne poate afecta pe oricare dintre noi, stresul si anxietatea.

Mai jos am alcatuit o lista a celor mai potente puncte de acupresiune pe care fiecare dintre noi le poate utiliza zilnic pentru a pune capat stresului si anxietatii atunci cand acestea isi fac loc in corpurile si in mintea noastra.

Click pe aceeasi tema:  Prin aceste ZECE obiceiuri refuzi sa-ti accepti puterea ta ca fiinta umana

Punctul 1 – Nei Guan

Pornind de la incheietura mainii, masoara lungimea a trei deget pe antebrat. Acolo unde cel de-al treilea deget intalneste mijlocul mainii se afla acest punct. Aplica presiune firma folosind degetul mare si roteste degetul intr-o miscare circulara cu scopul de a masa acest punct timp de 2-3 minute. Facand acest lucru la ambele brate vei contribui la eliminarea anxietatii si a senzatiei de greata daca exista.

Punctul 2 – Valea Uniunii

Acest punct este situat la intersectia dintre degetul mare si cel aratator. Strange acest punct cu degetul mare si aratator de la mana opusa. Fa asta la ambele maini. Aplica presiune ferma timp de trei minute timp in care respiri profund, pana la extinderea completa a abdomenului. Aplicarea presiunii la nivelul acestui punct va elimina stresul si tensiunea de la nivelul corpului.

Punctul 3 – Jian Jin

Acest punct de presopunctura este situat la jumatate distantei dintre punctul umarului si baza gatului. Aplica presiune folosind degetul aratator si astfel vei elimina stresul si tensiunea din corpul tau. Potrivit principiilor medicinei traditionale chineze, acest punct ajuta, de asemenea, al eliberarea fluxului Qi in intregul sistem de meridiane.

Click pe aceeasi tema:  Adevaratul motiv pentru care incerci sa-i multumesti pe ceilalti cu orice pret si cum iti afecteaza viata de zi cu zi!

Punctul 4 – Zhon Fu

Acest punct este localizat in zona delicata dintre umar si piept. Folosind varful degetului aratator si aplicand presiune in ambele zone simultan poti contribui la cresterea circulatiei sanguine si la echilibrarea emotiilor instabile.

Punctul 5 – Tianszhu

Acest punct este situat la o distanta de o latime de un deget de baza craniului, la aproximativ o jumatate de centimetru de fiecare parte a coloanei vertebrale. Indreapta degetele spre spatele craniului si foloseste ambele degete pentru a aplica simultan presiune ferma pe ambele puncte. Inchide ochii si respira profund timp in care stimulez acest punct. Aplica presiune timp de trei minute. Acest punct este de mare ajutor, de asemenea, in caz de insomnie, gat rigid, epuizare sau ochi umflati.

Punctul 6 – Taichong

Acest punct este localizat intre degetul mare si al doilea deget de la picor. Aplicand presiune la nivelul acestui punct vei contribui la deblocarea meridianelor blocate energetic si astfel vei imbunatati buna miscare a energiei la nivelul intregului organism.

Atentie! In cazul in care suferi de o afectiune care iti poate pune viata in pericol, consulta medicul inainte de a practica presopunctura.

Sursa









spre