Ai burta!? Vezi riscurile letale la care te expui! Cum arzi cel mai repede grasimea

Oamenii care acumuleaza grasime in zona abdomenului au un risc mai mare de a dezvolta probleme de sanatate grave si barbatii sunt mai predispusi decat femeile sa ia in greutate in jurul taliei. Indiferent de cat cantariti, o cantitate mare de grasime in jurul taliei creste riscul de:

  • Boli de inima
  • Hipertensiune arteriala
  • Accident vascular cerebral
  • Unele tipuri de cancer
  • Diabetul de tip 2
  • Rezistenta la insulina
  • Trigliceride crescute
  • Niveluri scazute de lipoproteine cu densitate inalta (HDL) sau colesterol „bun”
  • Sindrom metabolic
  • Apnee de somn

Iata cele mai frecvente intrebari legate de acumularea de grasime in jurul taliei la care a raspuns endocrinologul Michael Jensen.

Dimensiunea taliei este un bun indicator si iti poate oferi o estimare. Pentru majoritatea barbatilor riscurile pentru boli de inima si alte conditii medicale cresc odata cu o talie mai mare de 102 cm.

Acumularea de grasime in jurul taliei are legatura cu varsta?

Pe masura ce imbatranesti, pierzi masa musculara, mai ales daca nu esti activ fizic. Pierderea masei musculare poate incetini rata la care corpul tau arde caloriile. Daca nu limitezi consumul de calorii si daca nu desfasori activitati fizice ai putea lua kilograme in plus.

Grasimea din jurul taliei este mostenita?

Genele pot afecta riscurile de a fi supraponderal sau obez, insa, pentru majoritatea barbatilor, problema are probabil mai mult de a face cu stilul de viata decat cu anumite trasaturi mostenite.

Poti face burta de la consumul de bere?

Consumul de alcool in exces poate ducea la acumularea de grasime, consumul de bere ducand la ceea ce numim „burta de la bere”. Cu toate acestea, berea singura nu este de vina. Daca bei alcool, consuma cu moderatie. Cu cat bei mai putin, cu atat consumi mai putine calorii si este mai putin probabil sa acumulezi grasime.

Cum poti scapa de grasimea abdominala?

Redu consumul de calorii, micsoreaza portiile, inlocuieste mancarea obisnuita cu alimente sanatoase, care contin mai putine calorii. La restaurant, imparte cu prietenii sau ia acasa ce ramane pentru a consuma in alta zi, noteaza bzi.

Fa exercitii fizice in mod regulat. Pentru majoritatea adultilor sanatosi, se recomanda 150 minute pe saptamana de activitate aerobica moderata sau 75 de minute de activitate aerobica intensa. Daca nu ai timp de sala, poti incerca o plimbare dupa cina sau un joc de-a prinselea cu copiii tai.

Poti reduce grasimea de pe abdomen cu exercitii abdominale?

Aceste exercitii iti pot face muschii abdominali mai puternici, dar ele singure nu reduc in mod special grasimea de pe abdomen. Cel mai bun mod de a micsora dimensiunea taliei este reducerea cantitatatii de grasime totale prin alimentatie sanatoasa si activitate fizica regulata, iar acest lucru nu se va intampla peste noapte, este nevoie de rabdare si efort.

Click pe aceeasi tema:  Descoperire de ultima ora! Genele care stau la baza bolilor cardiovasculare
spre