TVR, televiziunea falimentara sustinuta din bani publici intra in hora penalilor si difuzeaza un interviu controversat cu noul star al luptei cu statul dupa ce a fost abonat la contracte cu statul, Sebastian Ghita.

Asa se face ca patru televiziuni transmit de la ora 21.00, interviul pe care Ion Cristoiu l-a realizat la Belgrad cu fugarul Sebastian Ghita. Printre aceste televiziuni se afla si postul public, TVR. E de prisos sa mai amintim ca TVR gaseste cu greu bani sa transmita competitii sportive ca Euro 2016 sau concurtsuri de muzica, de exemplu Eurovision, dar intra in jocuri politice ca in vremea lui Ceausescu.

Antena 3 si Romania TV au anuntat cu mare tam-tam ca vor transmite „dezvaluirile care zguduie din temelii Romania”. Interviul este realizat de Ion Cristoiu pentru Evenimentul zilei, ziar patron de penalul Dan Andronic.

Mai mult ca sigur ca celor doua posturi li se va alatura si B1 TV, care face parte din coalitia mediatica anti-DNA.

Surprinzatoare este insa prezenta televiziunii publice, TVR, in aceasta hora mediatica a penalilor. TVR anunta ca si in cadrul emisiunii „Romania 9” va fi difuzat interviul cu Ghita. „Romania 9” este moderata de Ionut Cristache, fost angajat al Antena 3, care invita cu precadere politicieni cu probleme penale.

„Toata lumea se lauda cu el, la noi chiar vine. De la 21.00 Ion Cristoiu vine la #Romania9 si aduce cu el cel mai asteptat interviu al anului! Ce dezvaluiri va face Sebastian Ghita si cine tremura deja aflati diseara numai la #TVR1!”, se anunta pe pagina de Facebook a emisiunii. Interviul cu Ghita a fost de fapt realizat de EVZ, ziar patronat de inculpatul Dan Andronic, fiind preluat de toate aceste televiziuni pentru a-i mari impactul mediatic.

sursa: aktual24.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.