Semne proaste pentru televiziunile de stiri din Romania care reusesc sa stranga impreuna tot atatia tineri in fata micilor ecrane cat serialul Las Fierbinti. O analiza a site-ului de specialitate paginademedia.ro arata ca dezbaterile de pe posturile de stiri sunt consumate, in general, de un public in varsta.

Zonele de interes ale tinerilor sunt altele. Ca o comparatie – desigur, notand faptul ca sunt genuri diferite – pe publicul comercial, primele 20 de talk-show-uri ale lunii martie au, la un loc, cam cat serialul Las Fierbinti singur.

De exemplu, cel mai urmarit talk-show al lunii – Romania in 60 de minute, de pe Romania TV e urmarit, la nivel national, de 740.000 de romani. Doar 50.000 sunt din targetul comercial (adica 18-49 de ani, urban).

Ca in fiecare luna, doua lucruri de notat:

1. Periodicitatea. Romania in 60 de minute, (de pe Romania TV) este un program prezentat, din doua in doua saptamani, sambata si duminica, de Denisa Pascu. Adevaruri ascunse, cu Dana Grecu, este un program saptamanal. Sinteza zilei a fost pe post aproape zilnic.

2. Publicul foarte sarac in tineri. Statiile de stiri au un procent de tineri foarte scazut. Cea mai urmarita dezbatere din februarie abia sare de 60.000 de telespectatori intre 18 si 49 de ani (dintr-un total de 650.000 de romani pe post!).

Vezi audientele pe paginademedia.ro

Loading...