Nu micul dejun este cea mai importanta masa a zilei! Dr. Mencinicopschi dezvaluie ce si cand sa mananci fara sa te ingrasi

Poate ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, insa pentru multi, programul incarcat fac ca masa de seara sa fie un moment important. Insa, trebuie sa stii ca aceasta iti afecteaza cel mai mult greutatea, de aceea trebuie sa fii atenta la ceea ce mananci.

Cina ar trebui luata cu 4 ore inainte de culcare, iar daca inainte de somn simti ca ti se face foame, bea apa. De asemenea, masa de seara trebuie sa fie usoara pentru ca urmeaza sa te odihnesti si nu mai ai pe ce sa consumi caloriile respective. In plus, daca organismul este ocupat cu digestia, somnul va fi agitat.

Click pe aceeasi tema:  ZECE moduri prin care poti scapa de matreata

Mananca exact atat cat sa te saturi. Avantajul va fi ca te vei trezi infometat(a) dimineata si vei lua un mic dejun asa cum trebuie: consistent adica. Si mananca incet, vei observa ca te vei satura cu mai putine alimente.

Ce sa mananci la cina
In cartea sa „Noua ordine alimentara. Si noi ce mai mancam”, profesorul Gheorghe Mencinicopschi scrie ca la cina n-ar trebui sa lipseasca proteinele animale, dar din carne slaba de preferinta peste, si legumele. Nu e bine sa mancati grasimi, branzeturi, amidonoase sau carne grasa pentru ca sunt greu de digerat si organismul le va stoca sub forma de tesut adipos. Altfel spus: va ingrasati.

Click pe aceeasi tema:  Ceaiul care lupta cu depunerile de grasime la "colacei"

De asemenea, supele la cina trebuie evitate. Potrivit prof.dr. Mencinicopschi, acestea pot declansa pusee nocturne de tensiune.
Nici alcoolul nu este indicat seara. Daca totusi va place, alegeti vinul rosu – 300 ml daca esti barbat, jumatate din cantitate, daca esti femeie, arata andreeasava.

Meniu de cina recomandat de prof. Mencinicopschi









spre