Mananci intotdeauna pe graba? Vezi la ce riscuri te expui!

Mananci intotdeauna pe graba? Ziua te infometezi iar seara dupa munca golesti frigiderul? Probabil iti dai seama singur ca ti-ai persecutat singur stomacul la cele mai drastice suferinte, avand parte de o digestie incorecta si nesanatoasa pentru organism. Ingrijorator este faptul ca peste 70% dintre semenii nostri ajung sa sufere aproape zilnic de disconfort digestiv din cauza alimentatiei dezechilibrate. Disconfortul digestiv se manifesta prin: senzatie de prea plin, balonare abdominala, arsuri la stomac, dureri epigastrice, greata, eructatii, reflux gastro-esofagian, respiratie urat mirositoare, lipsa de energie. Aceste simptome apar din cauza faptului ca enzimele digestive si sucurile biliare, responsabile cu digerarea alimentelor, nu reusesc sa faca fata excesului alimentar. Iata 5 sfaturi utile care va vor ajuta sa aveti o digestie corecta.

5. Evitati alimentele cu probleme

Cu totii stim ca pentru a avea o alimentatie variata si echilibrata, este necesar sa mancam din toate cate putin. Cu toate acestea, sunt unele alimente care nu ar trebui consumate nici macar in cantitati mici, daca doriti sa tineti la distanta problemele digestive. Prin urmare, este indicat sa evitati: -    alimentele foarte condimentate si foarte acide, -    alimentele afumate, marinate sau fezandate, -    bauturile carbogazoase, -    bauturile spirtoase, vinurile in cantitati exagerate sau amestecul mai multor tipuri de alcool, -    guma de mestecat. TOP 5 Sfaturi care te vor ajuta sa ai o DIGESTIE CORECTA!5

4. Alegeti un mod sanatos de preparare a hranei

A opta pentru anumite alimente nu inseamna intotdeauna a manca sanatos. De exemplu, daca alegem sa consumam peste, dar numai prajit in ulei din abundenta, atunci nu mancam deloc sanatos. Un alt exemplu: se spune despre cartof ca n-ar fi un aliment tocmai benefic pentru sanatate. Desigur, optiunea pentru cartofi prajiti este daunatoare, insa cartofii copti sau fierti in coaja sunt cat se poate de sanatosi. De aceea, este esential sa respectati cateva reguli generale in prepararea hranei: - limitati cantitatea de grasimi necesara la gatirea alimentelor, - degresati alimentele sotate sau prajite asezandu-le pe un servet din hartie, - alegeti mai degraba gatirea la abur, in papiota, pe gratar sau la cuptor, - gatiti cat mai simplu si mai natural. TOP 5 Sfaturi care te vor ajuta sa ai o DIGESTIE CORECTA!4
14 noi 13:41Cap Limpede
Loading...