Incerci sa slabesti si nu reusesti? Vezi cele 13 secrete pe care nu ti le-a spus nimeni despre slabit!

Foarte multe persoane incearca diete draconice pentru a slabi si cu toate aceste nu reusesc. Probabil nu au citit randurile de mai jos. Citeste cele 13 lucuri esentiale in scaderea greutatii de care trebuie sa tii cont. Cel mai usor este sa le iei pe rand si sa elimini unul cate unul cauzele ingrasarii.

13. Poti fi gras si, totusi, in forma

O parte din ce in ce mai mare a literaturii de specialitate spune ca marimea nu conteaza atunci cand vorbim despre sanatate. Un studiu realizat recent in SUA pe un grup de 5.440 de adulti americani arata ca 51% din cei supraponderali si 32% din cei obezi aveau un colesterol normal, nivelul de zahar din sange, tensiunea si alte caracteristici in parametri normali de sanatate.

Click pe aceeasi tema:  Remediile naturale crestine te pot ajuta daca iti randuiesti modul de viata! Dumnezeu intervine in vindecarea ta!

Contrazicand opiniile traditionale, articolul spune si ca 23,5% din adultii cu o greutate normala aveau probleme de metabolism, ceea ce ii facea mai vulnerabili in fata bolilor cardiovasculare decat cei mai grasi. „O persoana supraponderala, dar activa din punct de vedere fizic, prezinta mai putine riscuri de imbolnavire decat o persoana cu o greutate normala, dar care este sedentara“, spune dr. Damian.

Ultimul raport al Departamentului de Sanatate al SUA arata ca toti medicii sustin acelasi lucru: avem nevoie de 30 de minute de activitate fizica moderata, cinci zile pe saptamana, pentru a fi sanatosi. Si nici macar nu e nevoie sa facem dintr-odata toate exercitiile. Reprize de 10 minute de mers pe jos sunt la fel de utile. Asta inseamna ca, daca urci pe scari, daca iesi din metrou sau cobori din autobuz cu o statie inainte de casa, sau daca parchezi la cateva strazi distanta, ai facut miscare in ziua respectiva.









Click pe aceeasi tema:  Cum poti elimina energia negativa din casa ta folosind sapte ierburi magice
spre