Cum iti setezi creierul sa genereze ganduri pozitive!

1. Tu decizi cat de fericit esti. Gandurile pozitive te fac fericit. Iar gandurile negative te fac nefericit.Sunt asa gras. Acesta este un gand negativ, care te va face sa te simti prost. "Niciodata nu voi reusi sa fac asta". Un alt gand negativ. "Imi place sa petrec timpul cu sotul meu". E un gand pozitiv care trezeste sentimente placute. "Mergem in vacanta la mare". Este un gand fericit si emotionant. Insa cum ai putea tu sa creezi ganduri mai pozitive pentru a fi mai fericit? 2. Iti poti antrena creierul ca sa genereze mai multe ganduri Studiindu-ti creierul, ai putea sa gandesti mai pozitiv. De exemplu: Ai observat ca unele persoane se simt prost atunci cand sunt criticate, iar altele par sa fie indiferente? Ceea ce majoritatea oamenilor nu stiu: gandurile negative sunt un obicei! Acest lucru se refera nu doar la critica. Ci la totul: cum reactionezi la complimente; cum reactionezi la actiunile negative; cum reactionezi atunci cand simti pericol. Alegand diferite ganduri, poti sa determini creierul sa genereze mai multe ganduri pozitive si mai putine negative. insa cum sa procedezi atunci cand circumstantele sunt intr-adevar negative? Inseamna asta ca trebuie sa porti ochelari roz si sa negi adevarul? Nu. 3. Poti sa gandesti pozitiv si sa fii realist Unii oameni echivaleaza gandurile pozitive cu puncte roz. „Sunt atat de inutil.” Un gand negativ care aduce sentimente rele. „Sunt atat de inutil, dar acum invat o noua profesie si totul se va schimba!” – a inceput un gand negativ, dar a devenit unul pozitiv. Rezultatul? Un pas mai aproape de fericire! Vezi, cuvantul „dar” este magic: pastreaza gandurile tale realiste! 4. Adauga "dar", pentru a transforma nefericirea ta in fericire Daca ai putea sa adaugi pur si simplu un „dar” la fiecare gand negativ pe care il ai, ai putea transforma toate gandurile negative in pozitive. Rezultatul? Poti sa iti transformi toata nefericirea in fericire! Cateva exemple: „Simt ca nu voi pierde niciodata in greutate” devine „simt ca nu voi pierde niciodata in greutate, dar stiu ca exista alti oameni care aratau ca mine si au facut-o!” „Nu imi voi gasi dragostea” va deveni „Nu imi voi gasi niciodata dragostea, daca stau acasa, ca si acum. Dar daca incep sa ies printre oameni, norocul meu se poate schimba. ” „Nu pot rambursa aceasta datorie” devine „nu pot rambursa aceasta datorie in nici un fel, dar pot plati deja o parte din datorie daca incep sa economisesc 100 $ in fiecare luna”. Uite, cat de puternic este cuvantul „dar”? Este ca o bagheta magica de fericire! 5. Cu cat mai mult apelezi la "dar", cu atat mai frumoase rezultate vei avea in primul rand vei avea nevoie de practica. Adaugarea de „dar” la gandurile tale negative nu vine in mod natural. Cu toate acestea, cu cat o faci mai mult, cu atat mai mult creierul creeaza cai neuronale care creeaza obiceiul de a gandi un „dar” automat de fiecare data cand gandesti negativ. Aceasta tehnica „dar” va schimba literalmente structura creierului tau si va creste puternic nivelul fericirii tale. A fi fericit poate fi atat de simplu. 6. Inceteaza sa faci afirmatii fara sens Multi oameni incearca sa treaca la un gand fericit chiar de la unul nefericit. Deci, in loc sa te gandesti: „Sunt atat de inutil, dar acum voi invata o noua profesie si totul se va schimba!”, Ei se vor gandi „Sunt bine”. Ei au trecut de la „Sunt atat de inutil” la „Sunt bine”. Problema este ca, de regula, aceste afirmatii si „ganduri fericite” nu functioneaza. In schimb, te fac nefericit. De ce? Pentru ca nu crezi destul in ele, arata dozadesucces.
5 iun 21:46Cap Limpede
Loading...