Acasă Stirile zilei Social Cum esti prins in PLASA la cumparaturi! Vezi cum te determina un...

Cum esti prins in PLASA la cumparaturi! Vezi cum te determina un PRODUS sa il cumperi pe loc!

Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai importante stiri

Nici nu ti-ai dat seama pana acum cum esti prins in plasa la cumparaturi de trucurile de pe produse pentru a te face sa le cumperi.

Ambalajul reprezinta primul contact pe care il ai cu un anumit produs, iar comerciantii stiu cum sa profite din plin de acest aspect. Folosesc culori vii care au rolul de a atrage privirea si de a influenta decizia.

In acest sens, un studiu arata ca 90% dintre cumparatori decid ce sa puna in cos determinati, in primul rand, de culoarea acestuia. Iar decizia e extrem de rapida: mai putin de 1 minut.

Culoarea te convinge sa alegi si sa cumperi. Iata ce spun culorile de pe ambalajele produselor:

Rosul te face sa crezi ca produsul e apetisant si delicios. Culoarea e folosita in marketingul alimentar peste tot in lume. Atrage instantaneu privirea si stimuleaza raspunsuri emotionale. Rosul este ales si ca bun indicatorul al unor fructe si legume bine coapte, precum rosiile sau fructele de padure.

Galbenul iti induce o stare de fericire. Culoarea este, de asemenea, foarte des folosita in marketingul alimentar. Creierul elibereaza serotonina, hormonul fericirii, imediat ce detecteaza culoarea galbena.

Verdele reprezinta semnul sanatatii. Verdele este asociat foarte des cu ideea de natural si sanatos si pare sa se identifice cu idea de produs bio, din surse sigure, de la animale hranite natural sau facut fara conservanti si aditivi.

Portocaliul satisface pofta. Nutritionistii considera ca alimentele portocalii pot induce senzatia de satisfactie si placere mult mai rapid decat altele. Cele mai frecvente produse cu ambalaj portocaliu sunt, de obicei, pizza, produsele din cartofi, cele de patiserie si brutarie.

Albastrul este raspunzator pentru produsele de care sa iti aduci aminte mereu. Nu e o culoare des intalnita in alimentele naturale, ci este asociata cu taierea poftei de mancare. Cu toate acestea, producatorii de alimente mizeaza pe ea pentru impactul vizual puternic, care atrage mai ales copiii. De aceea vei vedea albastru pe ambalajele de biscuiti, ciocolata sau snacks-uri.

Sursa: observator.tv